Nvidia podniesie cenę usług strumieniowego przesyłania gier GeForce Now w większości Kanady, Europy i Wielkiej Brytanii od 1 listopada.
Uruchomiony w wersji beta w 2015 roku, GeForce Now działa poprzez zdalne renderowanie gier do procesorów graficznych działających w centrach danych Nvidii, a następnie przekazywanie sygnałów sterujących z urządzenia klienckiego. the praca Oferuje kilka poziomów członkostwa, w tym poziom bezpłatny, który ogranicza czas gry do jednej godziny. Płatne poziomy „Priority” i „Ultimate” odblokowują dłuższe czasy działania, wyższe rozdzielczości, liczbę klatek na sekundę i dostęp do ray tracingu.
Bezpłatna warstwa GeForce Now pozostaje niezmieniona, ale dla płacących klientów z Kanady i Europy ceny rosną. Dlaczego? W Strona pomocy Opublikowana w zeszłym tygodniu firma Nvidia niejasno obwinia „rosnące koszty operacyjne” w regionach. To, o ile klienci mogą spodziewać się wzrostu swoich miesięcznych rachunków, różni się w zależności od regionu geograficznego, ale wydaje się, że na razie oszczędzono tym z nas, w USA.
W Kanadzie ceny członkostwa Priority wzrosną z 1 CAD do 13,99 USD miesięcznie (podwyżka o 40%). Tymczasem klienci z wyższej półki odnotują wzrost cen o dodatkowego dolara miesięcznie do 25,99 USD.
Ceny w Wielkiej Brytanii wzrosną o około 1 funta miesięcznie w przypadku kont Priority i 2 funty miesięcznie w przypadku konta Ultimate. Tymczasem w Europie ceny obu planów wzrosną o 2 euro miesięcznie. Pełne informacje na temat podwyżek cen, w tym dla innych walut, znajdziesz poniżej:
Nvidia zauważa, że obecni członkowie Founders Priority nie zostaną objęci podwyżką cen i zostaną przeniesieni według obecnych stawek. Chociaż jak długo to trwa
Firma zauważa również, że klienci, którzy zapisali się na plany sześciomiesięczne przed 1 listopada, będą mogli zablokować swoje obecne stawki. Nie jest jasne, czy klienci będą musieli zapłacić z góry. Poprosiliśmy Nvidię o wyjaśnienie; Poinformujemy Cię, jeśli otrzymamy odpowiedź.
Chociaż nie jest jasne, co Nvidia ma na myśli, mówiąc „zwiększanie kosztów operacyjnych” – na przykład może to być tak proste, jak zrównoważenie wyższych cen energii – warto zauważyć, że firma nie jest całkowicie pozbawiona środków pieniężnych.
W drugim kwartale chipowy gigant wygenerował przychody w wysokości 13,5 miliarda dolarów i zyski na poziomie 6,2 miliarda dolarów. Lwia część przychodów była napędzana sprzedażą centrów danych – napędzaną szybkim przyjęciem technologii generatywnej sztucznej inteligencji wymagających procesorów graficznych. Gaming pozostaje silnym biznesem dla producenta chipów, a przychody związane z kłopotliwą załogą wzrosły o 22 procent rok do roku, do 2,49 miliarda dolarów w ostatnim kwartale.
Podczas gdy konkurenci usilnie starali się włamać na rynek strumieniowego przesyłania gier – w szczególności nieistniejąca już oferta Google Stadia – platforma GeForce Now firmy Nvidia odnotowuje stały wzrost od czasu jej publicznej premiery w 2020 roku. Inflacja Do 25 milionów członków w 100 krajach, choć nie jest jasne, jaki procent klientów płaci. ®
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.