Nowy system opłat za przejazd na międzynarodowym moście

Nowy system opłat za przejazd na międzynarodowym moście

„To świetna okazja do nawiązania współpracy przy wspólnym rozwiązaniu programowym dla naszych przyszłych potrzeb”, mówi International Bridge Management Director.

Kontrakt o wartości 9,3 miliona dolarów obejmie modernizację systemów poboru opłat na dwóch międzynarodowych przeprawach mostowych na granicach Ontario i Michigan, w tym Sault Ste. Międzynarodowy most Marii.

Potencjalne korzyści ze zaktualizowanego systemu opłat obejmują obniżenie kosztów, aktualizacje technologii i lepszą obsługę klienta, napisano w komunikacie prasowym International Bridge Management.

Oto pełny tekst komunikatu:

Dwunarodowe partnerstwo przyznało niedawno kontrakt na aktualizację systemów opłat drogowych trzem operatorom mostów na dwóch międzynarodowych przeprawach mostowych na granicy Ontario i Michigan.

Kontrakt o wartości 9,3 miliona dolarów pokryje modernizację istniejącego systemu opłat Sault Ste. Marie International Bridge, który łączy się z Sault Ste. Mary, Michigan, z Sault Ste. Marie w prowincji Ontario oraz most Blue Water, który łączy Port Huron w stanie Michigan z Sarnią w prowincji Ontario. Kontrakt dwunarodowego partnerstwa będzie zarządzany przez International Bridge Management (IBA) na podstawie umowy pomiędzy IBA, Michigan Department of Transportation (MDOT) i Federal Bridge Corporation Limited (FBCL).

Kierowana przez dwunarodowy zespół dostawców, główna grupa wykonawców IBI wdroży bezpłatny system po amerykańskiej i kanadyjskiej stronie mostów Blue Water Bridge i Sault Ste. Marie International Bridge, zapewniająca wsparcie operacyjne i konserwacyjne do 10 lat w zakresie usług oprogramowania graficznego.

„To świetna okazja do nawiązania współpracy przy wspólnym rozwiązaniu programowym, które spełni nasze przyszłe potrzeby” – powiedział Peter Pettinen, dyrektor IBA Bridge. „Co więcej, zaszczytem dla IBA, w ramach naszych trwających dwustronnych partnerstw, jest współpraca z Blue Water Bridge i FBCL w ramach tej umowy i zarządzanie umową w imieniu wszystkich trzech operatorów mostowych”.

Koszty kontraktu zostaną po równo podzielone między IBA, MDOT i FBCL, Koronę Koronną Kanady, będącą w całości własnością rządu kanadyjskiego. Poprzez radę dyrektorów International Bridge jest zarządzana jako wspólne przedsięwzięcie pomiędzy FBCL i MDOT. Amerykańska część Blue Water Bridge jest częścią stanu Michigan.

„Od nowej i zaktualizowanej technologicznie platformy oczekujemy większej elastyczności rozwiązań w zakresie płatności, terminowego zarządzania urządzeniami w systemie oraz zwiększonej dokładności i niezawodności” – powiedziała Natalie Kinloch, dyrektor generalna FBCL. . „Musimy osiągnąć wydajność przy użyciu wspólnej platformy z mostami naszych partnerów. ”

Koszt zaprojektowania i wdrożenia systemu przypadający na każdego operatora mostu w przeliczeniu na lokalizację szacuje się na około 1,9 miliona USD.

Oprócz oszczędności kosztów, operatorzy mostów oczekują innych korzyści z nowego systemu poboru opłat.

„Jesteśmy podekscytowani możliwościami oferowanymi przez nowe technologie graficzne” – powiedziała Amy Wayne Vanhoek, kierownik ds. mostów w MDOT w Bluewater Bridge. „Możemy zobaczyć dodanie technologii transpondera do pasów poboru opłat, ulepszone opcje obsługi klienta online i nowe opcje płatności dla klientów. ”

Urzędnicy na mostach International i Blue Water przewidują jeden rok na zaprojektowanie, budowę i wdrożenie bezpłatnego rozwiązania IBI. Obecna umowa systemu opłat obejmująca IBA i Blue Water Bridge (MDOT) wygasa w sierpniu 2022 roku.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *