Nowe funkcje wyszukiwania Google ułatwiają zadawanie właściwych pytań

Nowe funkcje wyszukiwania Google ułatwiają zadawanie właściwych pytań

Na dorocznym wydarzeniu Google Search On firma Google zaprezentowała swoje starania, aby wyszukiwanie było bardziej naturalne i intuicyjne dla użytkowników, pod hasłem „Search Out of the Box” i „Organizowanie informacji z całego świata i uczynienie ich powszechnie użytecznymi i dostępnymi”.

Gigant technologiczny przedstawił nadchodzące zmiany w wyszukiwarka GoogleA mapy Google A zakupy w Google.

wyszukiwarka Google

Multi Search w pobliżu: ogłoszony na Google I/O 2022, Multi Search w pobliżu Ta funkcja umożliwia użytkownikom robienie zdjęć takich rzeczy, jak jedzenie, artykuły spożywcze, odzież i nie tylko, a także dodawanie wyrażenia „W pobliżu mnie” w aplikacji Google, aby uzyskać wyniki wyszukiwania przedstawiające lokalne firmy, restauracje lub sklepy, które mają dany produkt. Google zarządza obrazem za pomocą swojej bazy danych i przegląda go za pomocą różnych obrazów, komentarzy i stron internetowych, aby zapewnić dokładne wyniki. Ta funkcja zostanie udostępniona w języku angielskim w Stanach Zjednoczonych jesienią tego roku.

Tłumacz z obiektywemWedług Google tłumaczenia za pomocą Google Lens są używane prawie miliard razy w miesiącu w ponad 100 językach. Pierwotnie sposób działania tej funkcji polegał na tłumaczeniu tekstu na obrazie i dodawaniu go na górze obrazu jako dodatkowy tekst. Spowodowałoby to zaciemnienie lub zniekształcenie obrazu za tekstem. Teraz dzięki nowemu narzędziu do uczenia maszynowego o nazwie „Generative Adversarial Networks” (to samo narzędzie, które jest używane w telefonach Pixel do magiczna gumka), Google Lens może przetłumaczyć tekst i scalić go z powrotem z obrazem tła bez jego zniekształcania, dzięki czemu obraz zachowuje swój naturalny wygląd. Zobacz zrzut ekranu poniżej w celach informacyjnych. Tłumacz Lens AR zostanie wprowadzony na całym świecie jeszcze w tym roku.

skrótyOd dzisiaj, 28 września, zobaczysz niektóre z najbardziej przydatnych skrótów i narzędzi Google, w tym Tłumacz, Zrzuty ekranu Sklepu, Szum w wyszukiwarce i inne, wyświetlane w górnej części aplikacji Google (na pasku wyszukiwania) . Funkcja skrótów w aplikacji na iOS jest wprowadzana w języku angielskim w Stanach Zjednoczonych.

READ  Sprawdź szczegóły transmisji na żywo, oczekiwaną cenę i nie tylko

Łatwiej zadawać pytaniaGoogle ułatwia użytkownikom zadawanie pytań, które zamierzają zadać. Gdy zaczniesz pisać zapytanie, Google zaproponuje teraz słowa kluczowe lub tematy, które mogą pomóc w lepszym sformułowaniu pytań. „Powiedzmy, że szukasz miejsca docelowego w Meksyku. Pomożemy Ci wybrać pytanie — na przykład „Najlepsze miasta w Meksyku dla rodzin” — dzięki czemu możesz przejść do wyników, które są dla Ciebie bardziej odpowiednie” — mówi Google. Polecane słowa kluczowe i kolejne wyniki będą pasować do Twojego zapytania i będą zawierać treści od twórców online. „W przypadku tematów takich jak miasta możesz zobaczyć historie wizualne i krótkie filmy od osób, które odwiedziły miasto, wskazówki dotyczące zwiedzania miasta, rzeczy do zrobienia, jak się tam dostać i inne ważne aspekty, które możesz chcieć poznać jako Ty zaplanuj swoje podróże”, jak mówi Google.

Ponadto wyniki wyszukiwania będą wyświetlane w różnych formatach. W zależności od trafności zapytania wyniki mogą być wyświetlane jako tekst, obrazy, filmy lub kombinacja tych formatów. Ten nowy format zadawania pytań w wyszukiwarce Google zostanie wprowadzony w Stanach Zjednoczonych w nadchodzących miesiącach.

mapy Google

Google zamierza sprawić, by Mapy były bardziej widoczne i wciągające, a zaczyna się od nowych funkcji, które mają sprawić, że poczujesz się jak w miejscu, na które patrzysz.

klimat sąsiedztwa: Opinia o okolicy umożliwia szybkie sprawdzanie popularnych witryn w określonym obszarze, takich jak popularne restauracje, kawiarnie, muzea i inne atrakcje, których szukają ludzie. Wyniki wraz ze zdjęciami i przydatnymi informacjami pojawiają się bezpośrednio na mapie. W nadchodzących miesiącach funkcja zostanie udostępniona na całym świecie w systemach Android i iOS.

Specjalny pokaz lotniczy i wciągająca scena: Nadchodząca funkcja umożliwia użytkownikom oglądanie realistycznych zdjęć lotniczych nawet 250 głównych punktów orientacyjnych na świecie, takich jak wieża CN, wieża Eiffla, wieża Tokyo Tower i inne. Możliwość obejrzenia widoku z lotu ptaka pozwala również cieszyć się otoczeniem punktu orientacyjnego, co ułatwia podjęcie decyzji, czy chcesz odwiedzić to miejsce.

READ  Apple przedłuża awaryjną usługę satelitarną SOS o dodatkowy bezpłatny rok

Z drugiej strony Universal View działa w połączeniu z Aerial View i pozwala użytkownikom zaplanować podróż z wyprzedzeniem, sprawdzając pogodę, ruch i tłum w określonym miejscu w określonym dniu i czasie.

Na przykład możesz sprawdzić wieżę CN Tower w Toronto i znaleźć parking wokół punktu orientacyjnego, który jest denerwujący, więc decydujesz się nie jechać ani nie korzystać z transportu publicznego.

Landmark Aerial View zostanie udostępniony na mapach na całym świecie już dziś, 28 września, a widok dookoła zostanie udostępniony w Los Angeles, Londynie, Nowym Jorku, San Francisco i Tokio w nadchodzących miesiącach.

Występ na żywoPo raz pierwszy wydany trzy lata temu, Live View Google to narzędzie rzeczywistości rozszerzonej, które nakłada wskazówki dla pieszych na obraz z kamery na żywo. Wszystko, co musisz zrobić, to podnieść telefon i skierować go, aby znaleźć wskazówki i ważne miejsca, takie jak sklepy, bankomaty i restauracje. Funkcja jest od dawna dostępna w Kanadzie, aw nadchodzących miesiącach zacznie być wdrażana w Londynie, Nowym Jorku, Paryżu, San Francisco i Tokio.

Rozszerzenie zielonych wskazówek na programistów: Google uruchomiło funkcję zielonego wyznaczania tras dla Map Google w Kanadzie na początku tego roku. Funkcja pozwala użytkownikom na analizę szacowanej emisji dwutlenku węgla na zaplanowanej trasie i sugeruje alternatywne kierunki, które zużywałyby mniej paliwa, biorąc pod uwagę ruch, nachylenie drogi i inne zmienne.

Deweloperzy korporacyjni będą teraz mieli możliwość dodania tej funkcji do aplikacji swoich firm, umożliwiając firmom takim jak SkipTheDishes, Uber Eats i kierowcom dostaw Amazon wybór typu silnika i znajdowanie najlepszych tras i wskazówek dotyczących efektywności paliwowej i energetycznej. Funkcja będzie dostępna w wersji zapoznawczej jeszcze w tym roku dla programistów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i wybranych krajach Europy, w których dostępny jest zielony routing.

zakupy w Google

Google wprowadza nowe narzędzia zakupowe, które mają pomóc użytkownikom odkrywać to, co lubią, poprzez dostarczanie wskazówek wizualnych, informacji o produktach i usługach oraz filtrów pozwalających zawęzić wybór.

READ  Galaxy Z Fold 6 i Galaxy Z Flip 6 – 5 ważnych pytań, zanim pojawią się te składane urządzenia

Zakupy 3D na buty: Niektóre strony internetowe pozwalają użytkownikom spojrzeć na buty w 3D pod różnymi kątami. Według Google ludzie wchodzą w interakcję z obrazami 3D o około 50 procent więcej niż z obrazami statycznymi.

Witryny internetowe muszą zawierać tę funkcję, a niektóre małe firmy nie mają do tego zasobów. Tutaj wkracza Google. Firma twierdzi, że może teraz automatycznie obracać buty o 360 stopni, korzystając z kilku obrazów, głównie tych, które są już dostępne na stronie sprzedawcy, umożliwiając użytkownikom oglądanie butów w widoku 3D, niezależnie od strony postępu funkcji. Ta funkcja będzie dostępna w Zakupach Google w Stanach Zjednoczonych na początku 2023 r.

Informacje o zakupach: Nowa funkcja zapewni godny uwagi wgląd w kategorię przeglądanego produktu. Google twierdzi, że spostrzeżenia będą gromadzone z „szerokiego zakresu zaufanych źródeł” i gromadzone w jednym miejscu. Na przykład, jeśli szukasz rowerów górskich, Google zapewni informacje o rozmiarze roweru, na którym powinieneś jeździć, informacje o hamulcach i zawieszeniu, popularnych trasach wokół Ciebie i nie tylko.

Ta funkcja zostanie udostępniona w Zakupach Google już dziś, 28 września.

Dynamiczne filtry zakupowe: zazwyczaj filtry umożliwiają sortowanie wyników według ceny i trafności. Dzięki nowym filtrom zakupów w Google użytkownicy będą mogli robić zakupy w sposób definitywny. Na przykład, jeśli szukasz dżinsów, możesz je skategoryzować według „chudych”, „szerokich nogawek”, „krój buta” i nie tylko. Podobnie w przypadku T-shirtów filtry, takie jak okrągły dekolt, okrągły dekolt, szerokie i inne, pozwalają dostosować sposób korzystania z Zakupów Google do własnych potrzeb.

Dynamiczne filtry Zakupów Google będą „Wkrótce dostępne” w wybranych krajach Europy.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *