Nowa robotyka Bellabot zyskuje popularność w sklepach Carrefour w Polsce, napędzając wzrost w Europie

Shenzhen, Chiny, 24 listopada 2022 r /PRNewswire/ — Firma Pudu Robotics („PUDU” lub „Firma”), wiodący producent robotów do usług komercyjnych, odniosła wielki sukces w ekspansji w Polsce, a jej BellaBot zyskał popularność w kraju wraz ze sprzedawcą detalicznym Carrefour.

BellaBot, sygnowany przez PUDU inteligentny robot dostawczy, został wdrożony przez Carrefour w dwóch warszawskich sklepach detalicznych do dostarczania napojów i chipsów Pepsi od 26 września. To wyjątkowe doświadczenie zakupowe zostało dobrze przyjęte przez lokalnych konsumentów. Kerfuś” podbił serca wielu polskich shopperów.

W związku z rosnącą popularnością Kerfusia Carrefour ogłosił pod koniec października, że ​​w ponad 100 sklepach Carrefour w całej Polsce zorganizowane zostaną roadshows i specjalne spotkania z fanami Kerfusia.

Wdrożenie inteligentnych robotów dostawczych PUDU w Carrefour to krok naprzód w strategii firmy polegającej na integracji innowacji technologicznych z tradycyjnym handlem detalicznym. Posunięcie to odzwierciedla również ambicje PUDU, aby zwiększyć interakcje między robotami a kupującymi, aby zachwycić konsumentów podczas zakupów spożywczych.

Tymczasem charakterystyka robotów również odgrywa ważną rolę w poprawie doświadczenia użytkownika. Dzięki współpracy Carrefour i Pepsi Kerfuś stał się źródłem popularnych memów w mediach społecznościowych, zwłaszcza na Twitterze, gdzie fani Kerfusia aktywnie angażują się w dyskusje na temat uroczego wyglądu bota i funkcji inteligentnego dostarczania. Tak szerokie reakcje i rekomendacje w mediach społecznościowych skutecznie przyspieszyły sprzedaż produktów partnerów PUDU.

Felix Zhang, założyciel i dyrektor generalny Pudu Robotics, powiedział: „Popularność BellaBot oznacza, że ​​klienci chętnie przyjmują innowacje, a my intensyfikujemy nasze wysiłki, aby nasze inteligentne boty dostawcze docierały do ​​większej liczby klientów w Europie”.

Współpraca PUDU z Carrefour i Pepsi w Polsce to kolejne udane wydarzenie w branży retail. Firma ma już ugruntowaną pozycję w Europie, obsługując ponad 50 partnerów biznesowych, którzy mają nadzieję na usprawnienie operacji w szerokim zakresie scenariuszy. Na przykład współpracował z koncernem rafineryjnym Shell przy wdrażaniu robotów na zautomatyzowanych stacjach paliw w Polsce. Roboty PUDU są również wykorzystywane w takich sklepach jak elektronika Media Markt w Polsce, McDonald’s, Pizza Hut czy KFC w Słowenii.

READ  Modi na Ukrainie: Lina dyplomatyczna dla premiera Indii udającego się po Moskwie do Kijowa

Aby uzyskać więcej informacji prosimy odwiedzić www.pudurobotics.com

sion Wyświetl oryginalną zawartość, aby pobrać multimedia:https://www.prnewswire.com/news-releases/pudu-robotics-bellabot-gain-popularity-in-carrefour-stores-in-poland-fueling-european-growth-301686872.html

Źródło Shenzhen New Technology Co., Ltd

Henry Herrera

„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *