Norris sfrustrowany „marnowaniem zwycięstwa” po wezwaniach dotyczących strategii Grand Prix Wielkiej Brytanii

Norris sfrustrowany „marnowaniem zwycięstwa” po wezwaniach dotyczących strategii Grand Prix Wielkiej Brytanii

Lando Norris wyraził swoje rozczarowanie dwiema błędnymi strategiami podczas Grand Prix Wielkiej Brytanii, przyznając się do frustracji, że on i zespół McLarena Formuły 1 „zmarnowali” kolejne potencjalne zwycięstwo.

Chociaż Norris stracił pozycję na rzecz Maxa Verstappena na pierwszym okrążeniu wyścigu, kierowca McLarena zaczął się rozwijać przez cały wyścig, a gdy warunki się pogorszyły, miał nadwyżkę tempa w stosunku do czołowej pary Lewisa Hamiltona i George’a Russella.

McLaren w dalszym ciągu utrzymywał temperaturę opon po zmianie opon na średnie, a Norrisowi udało się utrzymać prowadzenie, gdy na torze było najzimniej.

Jednak urodzony w Bristolu kierowca miał trudności z przejściem na opony slick; Najpierw stracił prowadzenie na rzecz Hamiltona po zatrzymaniu się okrążenie za ostatecznym zwycięzcą, a następnie stracił pozycję na rzecz Verstappena, gdy jego miękkie opony zaczęły się pogarszać.

Norris stwierdził po wyścigu:[He and the team] „Nie podejmuję właściwych decyzji, ale jednocześnie obwiniam się dzisiaj za to, że nie podjąłem właściwych decyzji. Nienawidzę tego. Nienawidzę znaleźć się w takiej sytuacji i szukać wymówek, że nie wykonałem wystarczająco dobrej pracy .”

Dodał później: „Wiele rzeczy szło dobrze, potem wszystko zmarnowaliśmy na ostatnim przystanku. To było jedno okrążenie, ale nie sądzę, żeby chodziło o okrążenie”.

Lewis Hamilton, Mercedes F1 W15, Lando Norris, McLaren MCL38

Fotografia: Zach Mauger / Zdjęcia sportów motorowych

„Myślę, że nawet gdybym pojechał idealne okrążenie, nasza decyzja o zmianie opon na miękkie była błędna i myślę, że Lewis i tak by wygrał. Nasze dzisiejsze roszczenia kosztowały nas wszystko, więc szczególnie tutaj było to dość rozczarowujące”.

Norris czuł, że McLareny dogonili duet Mercedesów już na pierwszym przejeździe, ale gdy warunki stały się bardziej wilgotne, samochody MCL38 zaczęły się poprawiać w stosunku do Mercedesa.

READ  Rozmowy Nugenta Hopkinsa i Eulerów poszły „z boku”

Choć czuł, że McLaren nie był najszybszy w historii spośród wyścigów, w których walczył o zwycięstwo, podkreślił swoją frustrację, że nie był w stanie dodać nic więcej do swojego zwycięstwa w Miami.

„Myślę, że nie byliśmy dzisiaj wystarczająco szybcy, gdy pogoda była całkowicie sucha, Mercedes był znacznie szybszy. [In damp conditions] Może wyglądało na to, że byliśmy trochę lepsi, ale mamy nad czym pracować.

Przeczytaj także:

„Nie sądzę, że kiedykolwiek mieliśmy weekend, w którym byliśmy wyraźnie najszybsi. Zawsze tam byliśmy i toczyły się bitwy, ale nigdy nie mieliśmy idealnego „samochodu”.

Musimy dalej pracować jako zespół. Muszę pracować nad swoimi sprawami i starać się to wszystko poskładać w całość, ponieważ jest w tym wiele pozytywów.

„Jest wiele dobrych rzeczy, wiele rzeczy jest na swoim miejscu. Jednak frustrujące jest rezygnowanie z czegoś, co powinno być nasze tyle razy w tym sezonie”.

Tabitha Montgomery

„Nieuleczalny badacz twittera. Amatorski adwokat mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany guru muzyki. Becon ćpuna. Skłonny do napadów apatii”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *