Czasami widzisz Drogi gadżet i myśl: „O mój Boże, to jest naprawdę drogie” Ale biorąc pod uwagę projekt, zestaw funkcji, innowacyjność i jakość wykonania, prawdopodobnie warto”. Wcale nie jest tak, gdy luksusowe marki decydują się na wejście do gry technologicznej. Istnieją dziesiątki przykładów, dlaczego Wejście do luksusowych marek głupia technologia, ale najnowsza cena to 2890 USD Głośnik Louis Vuitton UFO.
Nazywa się głośnik Louis Vuitton Horizon Light Up, ta rzecz jest „inspirowana” marką obrotowa torebka. Niestety oznacza to, że Drogie brzydki stożek owinięty skórą. LV umieściło również na swojej stronie wiele ładnego żargonu marketingowego, mówiąc, że „wymyśla na nowo świat przenośnego audio”, tworząc coś, co może służyć jako „obiekt artystyczny” wykonany z metalu i skóry, z logo LV. Marka lubi również wierzyć, że ten metaliczny i skórzany stożek z monochromatycznymi wzorami i łącznie 35 lampkami jest dyskretnym towarzyszem podróży.
Spójrz, sztuka jest osobista, a moda niesamowicie osobista. Mógłby Patrzysz na to i myślisz: „Ach, przykład sztuki…!” Grzecznie się sprzeciwię, ale szanuj, że masz własny zmysł smaku. Mógłbym nawet kiwać głową, gdyby to był megafon Szanowane specyfikacje. Ale o ile wiem, płacisz może 2790 dolarów za Louisa Vuittona i 100 dolarów za OK głośnik bluetooth.
Ta rzecz ma 3-calowy głośnik, dwa 0,75-Głośniki calowe, układ Qualcomm QCS 404, 15 godzin słuchania, trzy mikrofony i maksymalna głośność 89 dB SPL w odległości 1 metra. Obsługuje Bluetooth, Wi-Fi i AirPlay 2. Podobno Jest w stanie wykryć kierunek, dzięki czemu dźwięk 360 stopni, nawet jeśli znajduje się poza stacją dokującą, do góry nogami na boku. TSą to mniej więcej te same specyfikacje, których można się spodziewać w Amazon Echo, Nest Audio lub dosłownie każdym przyzwoitym przenośnym odtwarzaczu Bluetooth w przedziale od 100 do 200 USD. Czy wspomniałem, że waży 2,2 funta? To Około dwa razy więcej niż inne przenośne głośniki.
Głupotą jest oczekiwać rozsądnej ceny za gadżet od wysokiej klasy marki modowej, która pasuje do jej zestawu funkcji. Płacisz za wyłączność i za bycie typem, który mimochodem wychodzi w ten sposób i mówi: „Och, kochanie Muffy, ta stara rzecz? Louis Vuitton. Możliwości techniczne lub funkcjonalność są przemyślane, o ile spełniają absolutne minimum.W końcu jasno oświetlony głośnik, który nie może wytrzymać bez stacji dokującej, dużo waży i nie ma certyfikatu IP, jest zdecydowanie „tajnym” głośnikiem to na nowo odkrywa przenośność.
G/O Media może otrzymać prowizję
Louis Vuitton nie jest obcy tego rodzaju ekscytującego gadżetu. W zeszłym roku marka Utworzony Bezprzewodowe słuchawki Horizon 1190 USD. Wcześniej zrobiłem plik Głupi portfel z elastycznymi ekranami Zszyte po bokach. Zawiera również plik Noszenie OS .zegarek ten który Zaczyna się Wyceniony na 2700 USD. (Spoiler: Ma te same specyfikacje, co smartwatche Wear OS, które kosztują mniej niż połowę tej ceny.) Byłoby jedno, gdyby tego rodzaju sztuczka nie zadziałała. Ale z jakiegoś powodu tak jest.
Mam wrażenie, że jestem użądlony przez owada zbierającego i podekscytowanie poszukiwaniem rzadkiego przedmiotu. W niektórych przypadkach ma to sens. Na przykład technologia retro ma swoją wartość jako sposób na zachowanie historii i nostalgii. Ale luksusowe zegarki rzeczy Trzymasz to przez długi czas. Płacisz za rzemiosło, za coś, co możesz przekazać – An kawałek inwestycji, że tak powiem. Narzędzia rządzone przez planowe starzenie się. To rakieta. Te luksusowe marki mogą zgasić Limitowana edycja Super Mario Watch Nie ma to żadnego technicznego znaczenia, będą to potwory Zjedz je w kilka minut Do odsprzedaży po astronomicznie wyższej cenie. Technologia ewoluuje, a te rzeczy, za które zapłaciłeś, są przestarzałe i bezwartościowe za rok lub dwa – ale marki? Marki go podpalają.
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.