Nie, nie straciłeś skórek „Overwatch”, postępów i innych przedmiotów w „Overwatch 2”

Nie, nie straciłeś skórek „Overwatch”, postępów i innych przedmiotów w „Overwatch 2”

Monitor 2’s problemy z wydaniem bulgotanie, nieco ponad 36 godzin po rozpoczęciu gry. Blizzard ciężko pracuje nad rozwiązaniem problemów, ale niektórzy gracze wciąż nie wiedzą, gdzie znajdują się przedmioty kosmetyczne, postępy, monety itp. Oglądaj 1 Elementy.

Więcej od ForbesaZespół „Overwatch 2” rozwiązał kilka problemów z serwerem, ale na razie należy spodziewać się kolejek

wiele z nich Kto może się zalogować? Odkrywają, że niektórych przedmiotów, które odblokowali w oryginalnej grze, nie ma w ich kolekcji. W szczególności brakuje sprzętu, który mieli dostać z innych platform po połączeniu kont.

Być może zastanawiasz się: „Wszystko, co mam Uwaga i obserwuj skórki zniknęły? ” Na szczęście, Blizzard mówi odpowiedź Jest to więc głośne „nie”. (Gracze Winstona mogą zostać wybaczeni za powiedzenie „Wszystkie moje małpie skórki zniknęły”. Tylko tym razem.)

Okazuje się, że proces integracji kont trwa dłużej niż przewidywał Blizzard. Planuje wdrożyć poprawkę po stronie klienta (np. na PC i konsoli) dla tego problemu. Jednak nie będziesz mógł tego zrobić do przyszłego tygodnia – a ona nie wyjaśniła dlaczego. W międzyczasie ma nadzieję rozwiązać problem po stronie serwera.

To jest powód, dla którego skórki są tracone z kont graczy w około połowie zgłoszonych przypadków. W przypadku drugiej połowy Blizzard twierdzi, że problem polega na tym, że gracze nie ukończyli procesu łączenia kont. Pamiętaj, aby to zrobić, jeśli masz konta na wielu platformach!

W każdym razie jeśli możesz. W grze są pewne problemy, które mogły utrudnić ludziom wykonanie tego. Wystąpił błąd, który oznacza, że ​​wersja wydania Monitor 2 Na niektórych konsolach nie wyświetlał się monit o scalenie kont. Blizzard wprowadził poprawkę dla jednego aspektu tego i pracuje nad innymi problemami z interfejsem użytkownika.

Mam też problemy z progresją i kosmetyką. Moje postępy w przepustce bojowej nie zostały przeniesione z wersji sprawdzanej, ale zostało to rozwiązane. Na moim drugim koncie (tak, nadal mam jedno z nich) zostałem poproszony o dokończenie procesu scalania kont. zrobiłem i Monitor 2 Polecił mi zrestartować grę, abym mógł uzyskać dostęp do wszystkich funkcji.

Kiedy w końcu go odłożyłem, w menu głównym było napisane, że połączenie mojego konta wciąż czeka. Kliknąłem na to i otrzymałem tę samą wiadomość, aby ponownie uruchomić grę, aby zakończyć scalanie. To był wtorek wieczorem.

Właśnie sprawdziłem ponownie na moim komputerze i zobaczyłem komunikat: „Twoje konta są przygotowywane do migracji. Obecnie w kolejce migracji znajduje się 160 000”. Nie mam pojęcia, ile czasu zajmie moja kolej. Ale to przynajmniej postęp!

Nikt, a przynajmniej żadna przyzwoita osoba, nie chciał, aby pojawiły się wszystkie problemy tego okna startowego. To zły początek ekscytującego rozwoju dla Uwaga i obserwuj. Blizzard jest jednak w większości przypadków. Powinieneś wkrótce odzyskać swoje rzeczy. Ale jeśli po zakończeniu naprawy po stronie klienta nadal czegoś brakuje, dobrym pomysłem jest złożenie zgłoszenia do pomocy technicznej.

Aby uzyskać więcej wiadomości i aktualizacji dotyczących Overwatch 2 i innych gier, Śledź mój blog Forbes! Będziesz otrzymywać cotygodniowy biuletyn ze wszystkim, co publikuję. Ty też mnie wzmocnisz – to świetny sposób na wsparcie mnie i mojej pracy bez żadnych kosztów. Przepraszamy za posty Heardle i Quordle, jeśli nie jesteś nimi zainteresowany.

Jeśli masz jakieś pytania dotyczące Overwatch 2 lub czegokolwiek innego, o czym mówię, nie wahaj się zapytać Połącz się z nami na Twitterze.

READ  Ulepszone debugowanie, aktualizacje usługi Blazor, wywołanie zwrotne usługi SignalR i nie tylko

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *