Nauczyciele stypendiów kosmicznych podsycają miłość do nauki

Nauczyciele stypendiów kosmicznych podsycają miłość do nauki





Warsztaty wspierane przez NASA zapewniają nauczycielom narzędzia i strategie angażowania uczniów z zaburzeniami sensorycznymi

Nauczyciel (po lewej) z Vision Services/North Dakota Vision School for the Blind w Grand Forks wraz z dwoma innymi nauczycielami z Północnej Karoliny przygotowują się do nadchodzącego zaćmienia słońca w latach 2023-24, testując specjalne okulary ochronne. Zdjęcie dostarczone przez konsorcjum North Dakota Space Grant Consortium.

Tori Macintosh nie musiała głęboko kopać, aby pamiętać, że specjalny nauczyciel lub ulubiony nauczyciel zainspirował ją po drodze.

dla ProchowiecKoordynator Programu ds. Konsorcjum Stypendiów Kosmicznych Dakoty Północnejtą osobą był pan Zerr, który pojawił się w Harvey (ND) High na pierwszym roku.

„Jako nowy nauczyciel przedmiotów ścisłych, pan Zeer założył koło naukowe i przyniósł duże akwarium na naszą lekcję biologii”, powiedział ze śmiechem Macintosh. Myślę, że to właśnie rozbudziło moją miłość do nauki. Miałem nauczyciela, który pokazał mi, jak To może być ekscytujące. Klub naukowy i rybki domowe, i tak właśnie było.

Tori Macintosh (z lewej) i Marisa Saad.

Była uzależniona.

Kilka lat później koordynator programu (i absolwent UNU) uczy teraz innych nauczycieli, jak wzbudzić to samo poczucie ciekawości i dążyć do odkryć u swoich uczniów.

„Chcemy zamienić wszystkich w naukę i przestrzeń kosmiczną” — powiedział Macintosh. „Dlaczego miałbyś chcieć wykluczyć kogokolwiek, gdy szukasz odpowiedzi na tak wiele rzeczy? Nigdy nie wiesz, kiedy ta osoba może mieć odpowiedzi na wszystko”.

W rzeczywistości celem ostatniego „Warsztatu NASA w klasie” było pokazanie, jak włączyć aspekty uniwersalnego projektowania do swoich planów lekcji, aby przedmioty STEM – nauki ścisłe, technologia, inżynieria i matematyka – były bardziej dostępne dla wszystkich uczniów , w tym osoby niewidome lub niesłyszące.

Gospodarzami i organizatorami warsztatów były zespoły UND Space Grant IDEAS z Północnej Dakoty, Północnej i Południowej Karoliny. Nawiasem mówiąc, IDEAS to skrót od Outstanding Innovative Educational Activities in Space Science.

Sandra Villevac z Johns Hopkins University Applied Physics Laboratory i główny mówca w „NASA in the Classroom Workshop” bada betonową księgę brajlowską konstelacji Oriona Łowcy, mając na sobie profesjonalny monitor symulujący zwyrodnieniowe choroby oczu. Zdjęcie dostarczone przez konsorcjum North Dakota Space Grant Consortium.

zasiej ziarno!

Zastępca Dyrektora Kosmicznego Grantu Marisa Saad Wyjaśnij, że integracja dla wszystkich jest dużą częścią misji NASA. Powiedziała, że ​​ważne jest, aby upewnić się, że nauczyciele mają wszystkie odpowiednie techniki, narzędzia i strategie, aby nauka była dostępna dla wszystkich zaangażowanych.

„W skrócie, Space Grant to program rozwoju siły roboczej, a naszą główną misją jest pomoc uczniom w dostępie do ścieżek STEM” – powiedział Saad. „Współpracujemy z wykładowcami szkolnictwa wyższego i nauczycielami szkół podstawowych w całym stanie, aby być tym mostem, który może prowadzić do kosmosu”.

Saad powiedział, że ponad 20 nauczycieli – zarówno tych już w klasie, jak i tych, którzy dopiero uczą się zostać nauczycielami – przyjechało z całego kraju, aby wziąć udział w czterodniowych warsztatach. W Grand Forks nauczyciele uczestniczyli w 30 godzinach intensywnej (choć zabawnej) nauki praktycznej z pracownikami i wykładowcami UND, a także gościnnymi moderatorami i głównymi prelegentami z Laboratorium Fizyki Stosowanej Uniwersytetu Johnsa Hopkinsa, Uniwersytetu w Edinboro i Uniwersytetu Georgetown.

Główna mówczyni Sandra Velevak (po prawej) z Laboratorium Fizyki Stosowanej Uniwersytetu Johnsa Hopkinsa używa kilku prostych narzędzi do zilustrowania działania ziemskiego pola magnetycznego. Zdjęcie dostarczone przez konsorcjum North Dakota Space Grant Consortium.

Co oni zrobili?

Ponieważ uczniowie z niepełnosprawnością sensoryczną czasami najlepiej uczą się za pomocą nietradycyjnych środków, warsztaty miały na celu pomóc nauczycielom w opanowaniu tych metod i nauczeniu się, jak narzędzia mogą pomóc w lepszym zrozumieniu nauki.

Dlatego przy pomiarach odległości lotów latawców uczestnicy warsztatów unikali pomiarów taśmą na rzecz spinningu. Zamienili słońce i planety Układu Słonecznego w dotykowe modele wykonane z pianki. Używając wykałaczek i piłek golfowych, odtworzyli powierzchnię księżyca.

Nauczyciele zwiedzili nadmuchiwane siedlisko Analog Lunar/Mars Inflatable Habitat na dalekim zachodnim krańcu kampusu. Ponadto przetestowali zarówno swoją cierpliwość, jak i zdolności motoryczne, zakładając ogromne rękawiczki, próbując jednocześnie nawlekać koraliki, nakrętki i śruby – co nie jest łatwym zadaniem dla astronautów w kosmosie ani dla nauczycieli na Ziemi.

„Myślisz, że kosmos jest bardzo widoczny, ale jak zbadać nadchodzącą misję Artemis Moon lub podróż na Marsa dla kogoś, kto nie widzi lub ma ograniczoną wizję?” – spytał Saad. „Korzystamy z wielu technik projektowania publicznego i specjalnych narzędzi dydaktycznych.

„Nie wiesz, jacy uczniowie dołączą do Ciebie w Twojej klasie, dlatego staramy się udostępniać wszelkiego rodzaju strategie i narzędzia nauczania, które sprawiają, że lekcje są dostępne dla wszystkich uczniów”.

Główny mówca Troy Klein z Laboratorium Fizyki Stosowanej Uniwersytetu Johnsa Hopkinsa pomaga uczestnikom warsztatów odkrywać „projektory otworkowe”, które pozwolą uczniom bezpiecznie oglądać przyszłoroczne zaćmienie Słońca bez patrzenia na słońce. Zdjęcie dostarczone przez konsorcjum North Dakota Space Grant Consortium.

Pedagog z Północnej Karoliny, Wayne Shore, był tylko wielką pochwałą za doświadczenie UND i Space Grant, opisując je w e-mailu jako „jeden z najlepszych osobistych warsztatów”, w których uczestniczył.

„Czułem się, jakbym dorastał jako nauczyciel i dostałem więcej pomysłów na podejście w klasie… niż jakiekolwiek inne szkolenie” – kontynuował Shore.

Ta misja została wykonana, powiedział Saad, ponieważ w NASA jest miejsce dla każdego. W rzeczywistości ona i Mackintosh mówią, że uwielbiają rzucać młodym studentom wyzwanie, by nazwali karierę, która jest w jakiś sposób niezwiązana z kosmosem.

„Myślą, że mogą nas przekonać, abyśmy powiedzieli »Chcę być szefem kuchni, więc NASA mnie nie chce«” – powiedział Macintosh. „Co masz na myśli: »NASA cię nie chce?«”. Astronauci muszą jeść. , a ponadto istnieje cały program nauki o żywności, aby dowiedzieć się, jak możemy uprawiać żywność w kosmosie, aby nakarmić naszych astronautów”.

Nauczyciele współpracują przy tworzeniu własnej „formy z otworem uderzeniowym” przy użyciu materiałów dentystycznych i dziedzin o różnych materiałach i rozmiarach. Gdy pleśń stwardnieje, nauczyciele mogą pomóc swoim uczniom zgłębić naukę związaną z różnymi rodzajami dołów. Zdjęcie dostarczone przez konsorcjum North Dakota Space Grant Consortium.

Saad dodał: „Kiedy jesteś małym dzieckiem myślącym o kosmosie i NASA, możesz po prostu pomyśleć:„ Och, muszę być astronautą. „Ale jest wiele zawodów związanych z kosmosem. Bycie astronautą to tylko 1 procent wszystkiego”.

To od nauczycieli zależy otwarcie umysłów swoich uczniów na wszystkie możliwości poprzez zanurzenie ich w STEM.

„W UND mamy zasoby, kontakty i sieć ekspertów” – powiedział Saad. „Młodzi ludzie są teraz pokoleniem Artemidów, a ta pasja do kosmosu będzie nadal rosła”.

Kevin Andrews, główny mówca z Georgetown University, bada instrument dotykowy, który pokazuje różnice wysokości. Andrews, który jest niewidomy, dostarczył bezcennych informacji zwrotnych, aby pomóc nauczycielom zaprojektować zajęcia STEM tak, aby były bardziej integracyjne i dostępne dla wszystkich uczniów. Zdjęcie dostarczone przez konsorcjum North Dakota Space Grant Consortium.

Czy wiedziałeś?

  • Wiele początków. Być może słyszałeś, że misje NASA Artemis wylądują na Księżycu pierwszą kobietę i pierwszą kolorową osobę. Ale czy wiesz, że był absolwentem UND 1919? Perła Młoda Kim była pierwsza kobieta mianowana na członka personelu technicznego i fizyka w National Advisory Committee on Aeronautics, agencji, która później przekształciła się w NASA? Dzisiaj Konsorcjum Stypendiów Kosmicznych Dakoty Północnej oferuje stypendium Stypendium UND Na cześć Younga potrójny kierunek z fizyki, matematyki i chemii. Możesz dowiedzieć się więcej o tym niezwykłym liderze w jego pracy doktorskiej w ramach stypendium kosmicznego Dakoty Północnej Dyrektor Caitlin Millera.
  • poszerzać horyzonty „Czujemy się szczęśliwi, że jesteśmy tak blisko tak wielu liderów badań kosmicznych tutaj, a my mamy siedlisko księżycowe Marsa, laboratorium skafandrów kosmicznych i symulatory po lewej i prawej stronie” – powiedział Saad. „Nie musisz być z Teksasu czy Florydy. Północna Dakota on jest Space State”. North Dakota Space Scholarship Consortium organizuje co roku osobne warsztaty z tematami odpowiednimi dla nauczycieli w stanie. Jego członkowie podróżują również do szkół w całym stanie, aby prezentować tematy uczniom i nauczycielom. Dowiedz się więcej o organizacji i zasobach To zapewnia Strona internetowa UND.
Instruktorzy tworzą modele dotykowe dla tematów kosmicznych, takich jak planety, kratery i komety. Zdjęcie dostarczone przez konsorcjum North Dakota Space Grant Consortium.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *