Naruszenie danych IKEA Kanada: dotknięte 95 000 klientów

Naruszenie danych IKEA Kanada: dotknięte 95 000 klientów

IKEA twierdzi, że powiadomiła kanadyjski organ nadzorujący ochronę prywatności po naruszeniu bezpieczeństwa danych osobowych prawie 95 000 klientów.

W oświadczeniu przekazanym CP24 sprzedawca mebli powiedział, że niektóre dane osobowe jego klientów pojawiły się w wynikach „przeszukania publicznego” przeprowadzonego przez pracownika IKEA Kanada między 1 marca a 3 marca przy użyciu bazy danych klientów IKEA.


  • Subskrybuj powiadomienia o najświeższych wiadomościach z Toronto bezpośrednio na Telefon lub E-mail

Stwierdzono, że nie było żadnych informacji finansowych ani bankowych związanych z naruszeniem.

„W IKEA bezpieczeństwo prywatnych informacji naszych klientów ma ogromne znaczenie i proaktywnie powiadomiliśmy kanadyjskie Biuro Komisarza ds. Prywatności o tym incydencie, a także wszelkich odpowiednich klientów. Dokonaliśmy również przeglądu i aktualizacji wewnętrznych procesów, aby zapobiec takim incydentom w IKEA. przyszłość.” „Nasi klienci nie proszą o żadne działania”.

W liście wysłanym do klientów, których to dotyczy, IKEA Kanada poinformowała, że ​​dane, które mogły zostać naruszone, obejmowały imiona i nazwiska klientów, adresy e-mail, numery telefonów i kody pocztowe.

Powiedziała, że ​​widoczny może być również numer programu lojalnościowego IKEA Family klienta.

READ  Spotify podnosi ceny subskrypcji Premium na całym świecie

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *