Najnowsza łatka dla Diablo 4 właśnie została wydana i zawiera dość obszerną listę poprawek błędów i ulepszeń, które powinny zapewnić płynne działanie gry. Największe zmiany, przynajmniej dla tych, którym uda się przejść całą kampanię gry, mają na celu zwiększenie XP. W szczególności zmiany te wpływają na zyski podczas niesławnej gry końcowej, co powinno uszczęśliwić hardcore’owców (przynajmniej przez chwilę).
Pełną listę informacji o łatce można znaleźć tutaj Tutaj, wraz ze wszystkimi poprzednimi informacjami o łatce, w ruchu, który, jak mamy nadzieję, przyjmie więcej programistów. Nas najbardziej interesują jednak następujące trzy wpisy, których celem są konkretne czynności na koniec gry i punkty doświadczenia przyznawane po ukończeniu:
- Znaczący wzrost doświadczenia przyznawany za ukończenie koszmarnych lochów.
- Znacząco zwiększono doświadczenie zdobywane za zabijanie potworów w Koszmarnych Lochach.
- Skrzynie Helltide zapewniają teraz znacznie więcej dodatkowych wrażeń po otwarciu.
Miejmy nadzieję, że ten ruch sprawi, że trudne wyciskanie poziomów 50-100 będzie bardziej znośne. Dostrajanie XP wydaje się być ostatnio gorącym problemem w Blizzardzie, a lochy są znane z próby wyeliminowania niezamierzonego zbierania XP podczas normalnego procesu zdobywania poziomów.
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.