Mieszkaniec Kolumbii Brytyjskiej odkrył dwa dawne promy ekspresowe w Kolumbii Brytyjskiej w Egipcie

Mieszkaniec Kolumbii Brytyjskiej odkrył dwa dawne promy ekspresowe w Kolumbii Brytyjskiej w Egipcie

Mieszkaniec Słonecznego Wybrzeża rozpoznał statki objęte ograniczeniami, które nadal mają oryginalne nazwy na dziobie, kiedy wszedł do portu w Aleksandrii w Egipcie.

Kiedy Michael Verne wszedł do portu w Aleksandrii w Egipcie, rozpoznał dwa związane statki.

Mieszkaniec Sunshine Coast zrobił zdjęcia 21 sierpnia i wysłał w tym tygodniu e-mail do Gazeta Coast Reporter.

Oryginalne nazwy wciąż znajdują się na statkach – PacifiCat Explorer i chociaż drugie imię na zdjęciu jest trudne do zidentyfikowania, Fearn powiedział, że to PacifiCat Discovery.

Verne napisał: „Pojechaliśmy do Aleksandrii w Egipcie, aby zdobyć kilka rzeczy i znalazłem je.

„Są w bardzo złym stanie. Wygląda jak śmieci.”

Verne powiedział, że nie spodziewał się zobaczyć dawnych szybkich promów dla kotów w Kolumbii Brytyjskiej tak daleko od ich ojczyzny.

„Jakie są szanse? To wielka planeta. A dla mnie samo poznanie ich było ogromną niespodzianką.”

W liście w piątek do Czasy kolonialne„Chodziłam do szkoły marynarki wojennej w North Vancouver, kiedy była budowana i mam z nimi bliski kontakt” – powiedział Verne.

„Smutno było widzieć ich w takim stanie, w jakim się znajdują”.

Verne jest zatrudniony przez Horizon Maritime z Halifax w Nowej Szkocji. Znajduje się na Horizon Enabler, lekkim statku konstrukcyjnym, który w Egipcie wykonywał podwodne prace dla innej firmy. Pracę w Egipcie ukończyła wkrótce po zrobieniu zdjęć.

Statek przybył do Portland w Wielkiej Brytanii w piątek i będzie działał w Europie.

Trzy aluminiowe PacifiCaty są budowane w stoczniach Kolumbii Brytyjskiej do pracy na trasach promów BC Ferries między wyspą Vancouver a stałym lądem.

Ale pierwsze dwa były w służbie tylko przez krótki czas, począwszy od 1999 roku. Opisane jako skracające czas podróży z 95-minutowego lotu, miały problemy mechaniczne i spowodowały poważne przebudzenia, a ich budżet na budowę wzrósł do około 450 milionów dolarów.

READ  Prezes Laurentian Bank podał się do dymisji w ramach protestu po nagłym zwolnieniu dyrektora generalnego

W następnym roku program został odwołany, a trzeci prom, Voyager, nigdy nie wszedł do służby jako prom British Columbia.

Washington Marine Group kupiła promy i przeniosła je do North Vancouver, gdzie usiedli przed wyruszeniem w dalszą drogę. Nie jest jasne, kto jest właścicielem tych dwóch w Egipcie.

[email protected]

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *