Microsoft robi minilodówkę Xbox z powodu kapitalizmu

Microsoft robi minilodówkę Xbox z powodu kapitalizmu

Ilustracja do artykułu zatytułowanego Microsoft robi minilodówkę na konsolę Xbox z powodu kapitalizmu

zrzut ekranu: Microsoft

Większość konferencji prasowych w e3 Okazuje się, że jest to rodzaj ekscytujących i pięknych twórców gier, które jeszcze nie zostały wydane, które nie mogą się doczekać, aby spróbować.

Microsoft skończył swój własny Wspólna oferta Xbox / Bethesda Z małą lodówką.

W obronie Microsoftu włosy są pięknie ułożone (widziałeś włosy tej czarnej kobiety! Wreszcie!) Redvale Być może ogłoszenie miało zaostrzyć nasz apetyt, ale mimo to rzekomy prezent od Microsoft E3 nie był هدية nieskończona auraData wydania, ale w lodówce dd.

Minilodówka została zaprojektowana w kształcie Xbox Series X – jest więc prostokątną czarną skrzynką, jak większość lodówek. Według zwiastuna lodówka jest wyposażona w „architekturę chłodzenia Xbox Speed ​​​​Cooling”, co sugeruje, że może istnieć technologia konsoli, która utrzymuje zimne napoje Monster Energy.

Powrót, kiedy seria X. ujawniony w 2019 roku, fani zauważają, że czarny, prostokąt i Holly niewygodnie Konsola nie będzie wyglądać nieporęcznie i obok zmywarki. Microsoft chciałby, abyśmy uwierzyli, że kształt był cechą projektową, a nie wadą, ponieważ konfiguracja podobna do lodówki była najwyraźniej najskuteczniejszym sposobem rozpraszania ciepła.

Czytaj więcej: Xbox Series X jest zaprojektowany jak lodówka, dzięki czemu może odprowadzać więcej ciepła

Microsoft wpadł w żart Tweety i Konkurencja Który nagrodził jednego szczęśliwego zwycięzcę (?) pełnowymiarową lodówką w stylu Series X.

Jak więc przeszliśmy od jednorazowego żartu do posiadania mini-lodówki, aby zamknąć jeden z największych pokazów gier wideo roku?

Odpowiedź brzmi – i uwierz mi, boli mnie napisanie tego następnego zdania, ponieważ jest ono całkowicie niepopularne – Microsoft wdał się w wojnę marek na Twitterze z Skittles.

Tak naprawdę.

W kwietniu Twitter gościł Marzec łukowe szaleństwo Zestawienie różnych marek przeciwko sobie, aby zobaczyć, która firma ma najlepsze, „Jak traktujesz innych konsumentów?” Tweety. Po pokonaniu wątpliwych marek na Twitterze, takich jak Wendy’s i Mr. Peanut, (nie wiem, jak możesz mieć najlepsze mistrzostwa na Twitterze i nie uwzględniaj Kawałek mięsa), finały dotarły do ​​Skittles i Xbox. Aaron Greenberg, dyrektor generalny marketingu Xbox, napisał na Twitterze, że gdyby fani pomogli Xboxowi wygrać tytuł przeciwko Skittles, powstałaby prawdziwa (choć mniejsza) lodówka Series X.

Xbox zwyciężył w próbnym plebiscycie z bardzo niewielkim marginesem, a Microsoft, jak mówi, wprowadził mini-lodówki do produkcji. Ten pojemnik do przechowywania napojów energetycznych ma trafić do sklepów przed świętami Bożego Narodzenia, więc dlaczego Xbox nie miałby chcieć zarobić na memach w najgorętszej porze roku. To jest kapitalizm, kochanie!

READ  TCL prezentuje 98-calowy kompaktowy telewizor LED, „OD Zero” 8K i nie tylko

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *