Po zachodniej stronie Peoples Road odcinek asfaltu biegnący na północ od trzeciej linii w niewytłumaczalny sposób kończy się gwałtownie, nigdzie w szczególności.
Dociera do domu pod adresem 1495 Peoples Road, a następnie zatrzymuje się tuż przed cmentarzem Greenwood.
Próba doprowadzenia chodnika gdziekolwiek aż do linii 4. spotkała się z chłodnym wzruszeniem ramion na posiedzeniu Rady Miejskiej w tym tygodniu.
W marcu liczy się oddział 4. Stefan Kenach i Marchi Bruni przekonali swoich kolegów z rady, aby pracownicy miasta przyjrzeli się sytuacji w tym miejscu.
Członkowie Rady powiedzieli: „Chodnik obecnie kończy się na cmentarzu na środku ulicy”.
„To trasa szkolna dla dzieci i bezpieczeństwo jest kwestią kluczową, szczególnie zimą” – stwierdzili.
„Peoples Road łącząca linię 3 z linią 4 to wiejski kompleks ze żwirowymi poboczami i rowami. W 2018 r. została wyremontowana” – stwierdziła Maggie McCauley, inżynier ds. usług komunalnych i projektantka w raporcie przygotowanym na posiedzenie Rady Miejskiej w tym tygodniu. .
„Zwykle przekroje wiejskie nie obejmują chodników, jednakże po zachodniej stronie Peoples Road przedłużono asfaltowy podjazd od trzeciej linii na północ do ostatniego domu, Civic 1495.
„Przekrój drogi obejmuje pobocze asfaltowe o szerokości 1,3 m, pobocze żwirowe o szerokości 0,8 m, rów o długości 2 m oraz chodnik dla pieszych o długości 1,4 m, za którym znajduje się chodnik. rów.
„Na północ od Civic 1495 do 4. linii znajduje się cmentarz Greenwood o długości około 400 metrów. Zachodnia strona drogi na tym obszarze to pobocze utwardzone o długości 2 metrów i pobocze żwirowe o długości 2,9 metra. Nie ma systemu rowów. Na tym odcinku drogi obejmuje także przystanek autobusowy w pobliżu czwartej linii.”
„Ponieważ odcinek drogi przylegający do cmentarza nie posiada rowu, a pobocze żwirowe służy do kierowania wód powierzchniowych na południe do systemu rowów, nie zaleca się układania chodnika betonowego lub pobocza żwirowego ścieżki asfaltowej.
„Nie jest nieuzasadnione, aby piesi poruszali się po obszarach wiejskich chodnikami utwardzonymi i/lub brukowanymi. Dlatego zaleca się, aby piesi w dalszym ciągu korzystali z poboczy utwardzonych, które przekraczają zalecaną minimalną szerokość ramion na przekrojach wiejskich”.
„Całkowitą szerokość utwardzonego pobocza można zwiększyć, gdy droga zostanie w przyszłości wyremontowana” – zalecił McCauley.
Koszt poszerzenia chodnika wyniesie około 165 000 dolarów, nie wliczając wymaganych krawężników, powiedział Carl Rummel, dyrektor ds. inżynierii miasta.
Rada miejska przyjęła raport McCauleya jako informację i nie podjęła żadnych działań w celu naprawy chodnika.
„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”