Dział Meta Reality Labs giganta technologicznego zaprezentował nowe prototypy w swojej mapie drogowej w kierunku ultrarealistycznej, lekkiej grafiki wirtualnej rzeczywistości.
Osiągnięcia są wciąż dalekie od gotowości konsumenckiej, ale projekty o nazwach kodowych Butterscotch, Starburst, Holocake 2 i Mirror Lake mogą w sumie stworzyć smukły, jasno oświetlony zestaw słuchawkowy, który obsługuje drobniejsze szczegóły niż obecny ekran Quest 2. raport.The Verge.
Dyrektor generalny Meta, Mark Zuckerberg i główny naukowiec Reality Labs, Michael Abrash, wraz z innymi członkami Reality Labs, zaprezentowali swoją pracę podczas wirtualnego okrągłego stołu w zeszłym tygodniu.
Wydarzenie skupiło się na projektach, które Meta nazywa „wehikułami czasu”: masowe dowody koncepcji mające na celu przetestowanie jednej konkretnej funkcji, takiej jak bardzo jasne podświetlenie lub wyświetlacz o ultrawysokiej rozdzielczości.
„Myślę, że jesteśmy teraz w trakcie wielkiego kroku naprzód w kierunku realizmu” – powiedział Zuckerberg.
„Nie sądzę, że zajmie nam to tyle czasu, abyśmy byli w stanie stworzyć sceny z całkowitą szczerością” – dodał.
Zuckerberg powtórzył swoje plany wypuszczenia wysokiej klasy słuchawek o nazwie kodowej Project Cambria w 2022 roku, po ich wstępnym ogłoszeniu w zeszłym roku.
Cambria obsługuje pełną rzeczywistość wirtualną, a także rzeczywistość mieszaną, dzięki kamerom o wysokiej rozdzielczości, które mogą przekazywać obraz wideo na ekran wewnętrzny.
Będzie również wyposażony w śledzenie gałek ocznych, kluczową funkcję przyszłych słuchawek Meta.
– Jans
vc / ksk /
(Tytuł i obraz tego raportu mogły zostać przeformułowane tylko przez personel Business Standard; reszta treści jest generowana automatycznie z udostępnionego kanału).
Drogi Czytelniku,
Business Standard zawsze starał się dostarczać najnowsze informacje i komentarze na temat wydarzeń, które są dla Ciebie ważne i które mają szersze implikacje polityczne i gospodarcze dla kraju i świata. Wasze nieustanne zachęty i opinie na temat tego, jak możemy ulepszyć nasze oferty, jeszcze bardziej wzmocniły naszą determinację i zaangażowanie w realizację tych ideałów. Nawet w tych trudnych czasach spowodowanych przez Covid-19, nadal jesteśmy zobowiązani do informowania Cię na bieżąco o zaufanych wiadomościach, autorytatywnych opiniach i wnikliwych komentarzach na temat istotnych aktualnych problemów.
Mamy jednak prośbę.
Walcząc z ekonomicznymi skutkami pandemii, potrzebujemy Waszego wsparcia jeszcze bardziej, abyśmy mogli nadal dostarczać Wam więcej wysokiej jakości treści. Nasz formularz subskrypcji spotkał się z zachęcającą odpowiedzią od wielu z Was, którzy subskrybowali nasze treści online. Dalsze subskrybowanie naszych treści online może tylko pomóc nam osiągnąć nasze cele, jakim jest dostarczanie lepszych i bardziej odpowiednich treści. Wierzymy w wolne, uczciwe i wiarygodne dziennikarstwo. Twoje wsparcie w postaci większej liczby subskrypcji może pomóc nam ćwiczyć dziennikarstwo, do którego jesteśmy zobowiązani.
Wsparcie jakości prasy i Subskrybuj Business Standard.
edytor cyfrowy
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.