BUCHAREST (Rumunia), 29 listopada (Zobacz aktualności) — McWin, fundusz private equity z siedzibą w Pradze, pozyskał od Restaurant Brands International (RBI) wyłączną umowę master-franczyzową i deweloperską w celu rozszerzenia sieci restauracji Burger King w Rumunii, Polsce i Republika Czeska, powiedział RBI. . powiedział we wtorek.
Poprzez nowo utworzoną platformę Rex Concepts CEE, McWin zamierza rozszerzyć markę Burger King w trzech krajach oraz markę Popeyes na Czechy i Polskę, otwierając 600 restauracji w ciągu najbliższych dziesięciu lat, podał RBI w komunikacie prasowym.
Możesz zapisać się do naszego biuletynu M&A Tutaj
„To duży krok w naszej ambitnej podróży ekspansji tych marek i cieszymy się, że możemy nadal zwiększać naszą obecność w Europie Wschodniej” — powiedział David Shear, szef działu międzynarodowego w RBI.
McWin zacznie otwierać nowe restauracje w tych krajach od 2023 roku.
„Cieszymy się, że możemy nadal wzmacniać pozycję lidera McWin w Europie, gdzie widzimy znaczące możliwości wzrostu, oraz dodawać silne marki premium, takie jak Burger King i Popeyes, do naszego rosnącego portfolio restauracji liczącego 1300 restauracji” – powiedział współzałożyciel McWin, Henry McGovern.
Fundusze, którym doradzają McWin i McWin, obecnie inwestują w takie firmy jak Gail’s, Vapiano, CookUnity i Dean&David, alternatywne firmy białkowe, takie jak BlueNalu, Perfect Day, The Every Company, Impossible Foods i UPSIDE Foods, a także firmy z branży technologii żywności Footprint. Oshiego i Menu.
Restaurant Brands International Inc. Jest właścicielem marek restauracji szybkiej obsługi, takich jak Burger King, Tim Hortons, Popeyes i Firehouse Subs. Firma osiąga roczną sprzedaż na poziomie 35 miliardów dolarów (33,7 miliardów euro) i prowadzi 29 000 restauracji w ponad 100 krajach.
($=0,9634 Euro)
„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.