Kendall Jenner wędruje konno po polach agawy, aby ogłosić wprowadzenie na rynek 818 marek tequili w Kalifornii … ale zawiesiła komentarze na temat swoich 164 milionów obserwujących po gwałtownej reakcji
Wie, jak rozwijać markę.
Kendall Jenner podróżowała konno po polach agawy, aby ogłosić wprowadzenie jej znaku towarowego 818 Tequila w Kalifornii, publikując w poniedziałek na Instagramie zmienne zdjęcia.
25-letnia modelka odbyła wycieczkę po farmie położonej w Jalisco w Meksyku, ale powstrzymała się od komentarzy na temat jej 164 milionów obserwujących po tym, jak spotkała się z reakcją kulturową na nazwanie jej nowego napoju według kodu regionu Calabasas, mimo że ma ugruntowaną meksykańską historię tequili, nie ma powiązań z zamożną społecznością, w której się wychowała poza Los Angeles.
Wiwat: Kendall Jenner wędrowała konno przez pola agawy, aby ogłosić wprowadzenie jej znaku towarowego 818 Tequila w Kalifornii z zalotnymi zdjęciami udostępnionymi na Instagramie w poniedziałek
Kendall okazała się być doskonałą ręką na farmie, gdy szła obok konia, wędrując przez pola kaktusów.
Komentując serial, powiedziała: „Jakie niesamowite przeżycie miałam do tej pory, kiedy dowiedziałam się o tym pięknym miejscu, to jest piękna kultura i wspaniali ludzie”.
„@ 818tequila został uruchomiony w Kalifornii… Będziemy przenosić się do pozostałych części Stanów Zjednoczonych przez całe lato, nie śpij !!!”
25-letnia modelka odbyła wycieczkę po farmie położonej w Jalisco w Meksyku, ale powstrzymała się od komentarzy na temat jej 164 milionów obserwujących po tym, jak spotkała się z reakcją kulturową na nazwanie jej nowego napoju według kodu regionu Calabasas, mimo że ma ugruntowaną meksykańską historię tequili, nie ma powiązań z bogatą społecznością, w której dorastała
Spokojnie: Kendall okazała się idealną ręką dla rolnika, gdy wędrowała przez pola kaktusów między koniem a ciężarówką
Skomentowała serię: „Jakie niewiarygodne przeżycie miałam do tej pory, kiedy dowiedziałam się o tym pięknym miejscu, to jest piękna kultura i wspaniali ludzie”.
Kendall uśmiechnęła się w białej koszuli z krótkimi rękawami i bluzce w paski z długimi rękawami, sącząc jeden ze smaków swojej nowej marki.
Jej ciemnobrązowe włosy były związane w warkocze, a podczas sesji zdjęciowej na pustyni wyglądała na prawie bez makijażu.
Gwiazda The Keeping Up With The Kardashians wzięła dużą dawkę butelki z jej butelki Reposado, po czym wspięła się na pokrojony kaktus, aby zrobić wspólne zdjęcie z Blanco.
Kowbojka: Kendall uśmiecha się w białym topie z krótkimi rękawami i bluzce w paski z długimi rękawami, sącząc jeden ze smaków swojej nowej marki
NAPÓJ: The Keeping Up With The Kardashians Gwiazda wzięła dużą dawkę ze swojej butelki Reposado, zanim wspięła się na ścięty kaktus, aby zrobić wspólne zdjęcie z Blanco
Uczucia: jej ciemnobrązowe włosy były związane w warkocze i wyglądała na pozbawioną makijażu na pustynnej sesji zdjęciowej
Natychmiast po ogłoszeniu swojego najnowszego projektu na początku tego roku Kendall stanęła w obliczu intensywnej analizy swojej marki i próby bagatelizowania kulturowego znaczenia tequili w społeczności Latinx.
„@ 818tequila został uruchomiony w Kalifornii… Będziemy przenosić się do pozostałych części Stanów Zjednoczonych przez całe lato, nie śpij !!!”
„Brakowało szacunku dla kultury i znaczenia tequili w Meksyku” – powiedział kelner Lucas Assis. Yahoo Live W lutym. Nie wiedziałeś nawet, jak prawidłowo pić tequilę.
Następnie wyjaśnił, jak pełne dojrzewanie aloesu trwa do dziewięciu lat, zanim zacznie się zbierać, co jest wątpliwe, ponieważ Kendall wskazała, że spędziła tylko cztery lata na doskonaleniu swojej nowej marki.
„Roślina jest integralną częścią historii i kultury kraju. Gwiazdy muszą zrozumieć szkodliwy wpływ ich marek na przemysł tequili, ale co ważniejsze, na uprawę agawy.
Używanie kultury i historii Meksyku jako nic innego jak zarabianie kapitału jest zawłaszczeniem kultury. Nie wspominając o opuszczeniu małych, rodzinnych gorzelni, które robią to od pokoleń, walczących o nadążanie za gwałtownie rosnącymi cenami agawy, ponieważ rolnicy po prostu nie są w stanie nadążyć za popytem.
Nie tak fajnie: Niemal natychmiast po ogłoszeniu swojego najnowszego projektu na początku tego roku Kendall stanęła w obliczu intensywnej analizy swojej marki i próby bagatelizowania kulturowego znaczenia tequili w społeczności latynoskiej.
Reklamy
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.