Jak wyglądają formacje ochrony lotniska w sytuacji niedoboru personelu CATSA

Jak wyglądają formacje ochrony lotniska w sytuacji niedoboru personelu CATSA

Niektórzy pasażerowie linii lotniczych obudzili się w tym tygodniu bezczelnie o tym, jak wygląda lista lotnisk, gdy podróże gwałtownie rosną po pandemii.

Kanadyjski Urząd Bezpieczeństwa Transportu Lotniczego zajmuje się Niedobór personelu Jego kontrahenci walczą o zwolnienie pracowników podczas przerwy w podróży koronawirusem. W rezultacie wiele głównych lotnisk nie może otworzyć wszystkich swoich linii bezpieczeństwa, ponieważ nie mają wystarczającej liczby pracowników.

Powoduje to dłuższe niż zwykle kolejki na lotnisku, a niektórzy podróżni spóźniają się na loty.

DailyHive był na międzynarodowym lotnisku Pearson w Toronto we wtorek rano, ponieważ pasażerowie, którzy przybyli trzy godziny wcześniej na swój lot, zostali wysłani do poczekalni, podczas gdy personel nadał priorytet swoim poprzednim lotom.

Isabel Ducteau/Daily Hive

Bezpieczeństwo Pearson

Isabel Ducteau/Daily Hive

Na międzynarodowym lotnisku w Vancouver około 300 osób czekało w 45-minutowej kolejce w niedzielę o 4 rano.

Ludzie również dzielili się swoją frustracją w mediach społecznościowych.

Umieść tweeta # linie bezpieczeństwa w #OsobaLotnisko Jest czwarta rano. # Hahaha # wszyscy z was # widelec # lotnisk #ochrona na lotnisku # podróż #fyptoronto #fyp ♬ Oryginalna ścieżka dźwiękowa – Jane Weatherhead Travel ✈️🧳🌎

YVR może obecnie otworzyć tylko pięć z 14 linii bezpieczeństwa ze względu na braki kadrowe, powiedział agent kontroli bezpieczeństwa YVR. Przemawiał pod warunkiem zachowania anonimowości, aby chronić swoją pracę.

Sytuacja jest podobna na innych lotniskach w całym kraju – inny dyrektor ds. kontroli na międzynarodowym lotnisku w Ottawie powiedział Daily Hive, że tylko dwie z pięciu zwykłych formacji Bezpieczeństwa Wewnętrznego mogą zostać otwarte.

READ  Einride prezentuje stylowy nowy zwiastun na inauguracyjnej konferencji Mesh

Pracownicy lotnisk i reprezentujący ich związek zawodowy twierdzą, że za braki kadrowe winne są niskie płace i złe warunki pracy. Skanery bezpieczeństwa YVR zarabiają od 18 do 22 USD za godzinę, co plasuje wielu poniżej Kanadyjskiego Centrum Alternatyw dla Polityki Wynagrodzenie na żywo w metro Vancouver: 20,52 USD za godzinę, od 2021 r.

Pracownicy są w tej chwili tak zmęczeni, że muszą opóźniać przerwy w łazience, ponieważ często nie ma wykwalifikowanej osoby, która mogłaby ich zastąpić na linii.

„To bardzo stresujące. Pracujesz przez długi czas bez przerw. Nie od razu dostajesz przerwy na toaletę” – powiedziała Daily Hive Shochi Shah, była funkcjonariusz ds. kontroli bezpieczeństwa, która zrezygnowała z pracy w zeszłym miesiącu.

Co więcej, pracownicy twierdzą, że są pod presją sprawdzania jak największej liczby pasażerów przy zachowaniu dokładności – czasami są sprawdzani przez audytorów CATSA, którzy udają podróżnych.

„Kiedy przychodzę do oficerów segregacji i mówię: „Czy jest coś, co możemy zrobić, aby zwiększyć tempo? „Śmieją się ze mnie i mówią, że chcesz szybkości czy dokładności? Nie możesz mieć obu „menedżer Ottawa Dailyhive powiedział.

Dwie firmy zewnętrzne, które podpisały umowę z CATSA na zapewnienie ochrony lotniska, utrzymują braki kadrowe z powodu pandemii. Prezes CATSA przepraszam Dla klientów na długi czas oczekiwania w zeszłym tygodniu.

Podróżni muszą przybyć na lotnisko trzy godziny wcześniej, odpowiednio zapakować płyny i szanować personel.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *