Restauracja Burger King widziana w Milton w Pensylwanii.
Paweł Tkacz | Zdjęcia SOPA | Lekka rakieta | Obrazy Getty
Międzynarodowa Restauracja Marki W poniedziałek podał wyniki kwartalne, które przekroczyły oczekiwania Wall Street, ale jego przychody spadły, ponieważ wyzwania związane z zatrudnieniem zaważyły na sprzedaży.
Akcje firmy wzrosły o mniej niż 1% w obrotach przedrynkowych.
Oto, co zgłosiła firma w porównaniu z oczekiwaniami Wall Street, na podstawie ankiety przeprowadzonej przez analityków przeprowadzonej przez Refinitiv:
- Zysk na akcję: 76 centów skorygowane do oczekiwanych 74 centów
- Przychody: 1,5 mld USD w porównaniu z prognozami 1,52 mld USD
Burger King odnotował w trzecim kwartale dochód finansowy netto przypadający na zwykłych akcjonariuszy w wysokości 221 milionów dolarów, czyli 70 centów na akcję, w porównaniu z 145 milionów dolarów, czyli 47 centów na akcję rok wcześniej.
Wyłączając pozycje, Restaurant Brands zarobiło 76 centów na akcję, pokonując prognozę 74 centów na akcję przez analityków ankietowanych przez Refinitiv.
Sprzedaż netto Wzrósł o 11,8% do 1,5 miliarda dolarów, mniej niż oczekiwano 1,52 miliarda dolarów. Restauracja marki powiedziała? COVID-19 Przyczynił się do wyzwań związanych z pracą, które skłoniły restauracje w niektórych obszarach do skrócenia czasu pracy lub ograniczenia warunków obsługi. Braki kadrowe były problemem w całej branży, co skłoniło niektóre firmy restauracyjne do tymczasowego zamykania swoich jadalni lub wyłączania zamówień cyfrowych w niektórych lokalizacjach.
Tim Hortons odnotował wzrost sprzedaży w tym samym sklepie o 8,9%, poniżej szacunków StreetAccount wynoszących 10,3%. Jeszcze przed pandemią sieć walczyła o klientów, co skłoniło firmę do większych inwestycji w sprzęt kawowy i restauracyjny. Wolniejsze ożywienie w Kanadzie po Covid-19 wpłynęło na wzrost sprzedaży Timsa w tym samym sklepie w tym roku.
Sprzedaż w sklepach Burger King wzrosła o 7,9% po spadku o 7% rok temu. Sieć burgerów przeoczyła szacunki StreetAccount na poziomie 8,6%. Sprzedaż w tym samym sklepie w USA zmniejszyła się o 1,6%. Sprzedaż na krajowym rynku firmy pozostawała w tyle za innymi sieciami burgerowymi, w tym konkurentami McDonald’sKtóry ma ogłosić swoje wyniki jeszcze w tym tygodniu.
W tym kwartale sprzedaż w sklepie Popeyes Louisiana Kitchen spadła o 2,4%. StreetAccount szacuje, że wskaźnik wzrośnie o tę kwotę. Sieć smażonego kurczaka musiała zmierzyć się z trudnymi porównaniami ze swoimi wynikami rok temu, kiedy sprzedaż w tym samym sklepie wzrosła o 17,4%.
„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”