Gra Wukong osiągnęła 10 milionów w 3 dni

Gra Wukong osiągnęła 10 milionów w 3 dni

Popularna chińska gra wideo Black Legend: Wukong stała się jedną z najbardziej udanych produkcji w kraju, sprzedając się na całym świecie w 10 milionach egzemplarzy od czasu jej premiery na początku tygodnia.

Konto gry w witrynie „X” ogłosiło w piątek, że gra sprzedała się w 10 milionach egzemplarzy „na wszystkich platformach” od dziewiątej wieczorem w piątek czasu pekińskiego (13:00 GMT).

Młody mężczyzna gra w chińską grę RPG
Młody mężczyzna gra w chińską grę RPG „Black Legend: Wukong” opracowaną przez chińską firmę Game Science w dniu jej premiery w Szanghaju 20 sierpnia 2024 r. Zdjęcie: Hector Retamal/AFP.

Gra akcji miała swoją globalną premierę we wtorek i cieszyła się jednym z najlepszych dni otwarcia pod względem liczby graczy na platformie Steam, sprzedając się przed premierą w prawie 1,2 miliona egzemplarzy.

Liczby te są porównywalne z grą „The Legend of Zelda: Kingdom Tears”, która w trzy dni od premiery w maju 2023 r. sprzedała się na całym świecie w ponad 10 milionach egzemplarzy.

Gra jest pierwszą grą typu „Triple A” opracowaną w Chinach (terminem tym określa się duże, wysokobudżetowe niezależne produkcje), a gra inspirowana jest klasyczną chińską powieścią z XVI wieku „Podróż na Zachód”.

Gracze wcielają się w postać podobną do Małpiego Króla Sun Wukonga, głównej postaci w tej historii.

Niektórzy gracze skarżyli się, że wydawca gier Hero Games wysłał zagranicznym graczom wytyczne, wzywając ich, aby nie poruszali tematów drażliwych politycznie, takich jak Covid-19 czy feminizm.

Jak wynika z korespondencji e-mailowej, do której dotarła AFP, gracze zostali również ostrzeżeni przed wszelkimi odniesieniami do „Covid-19”, „izolacji” lub „kwarantanny”. Niepokoje społeczne.

Linia daty:

Paryż, Francja

Typ artykułu: serwis informacyjny

Jest produkowany zewnętrznie przez organizację, której ufamy, że przestrzega wysokich standardów dziennikarskich.

Wesprzyj HKFP | Polityka i etyka | Błąd/literówka? | Skontaktuj się z nami | Biuletyn | Przejrzystość i raport roczny Aplikacje

Pomóż chronić wolność prasy i zapewnić, że HKFP będzie bezpłatny dla wszystkich czytelników, wspierając nasz zespół

Wnieś swój wkład w metody hkfpWnieś swój wkład w metody hkfp

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *