jak Bród CEO Jim Farley zabrał się do Twittera, aby ogłosić 3-krotny wzrost Mustang Mac E W produkcji firma powiadomiła również dealerów o niewielkich podwyżkach cen i nowych opakowaniach dla modeli 2022. Wersja California Route 1 również otrzymała znaczące uderzenie.
Tymczasem firma opóźniła długo oczekiwany Explorer EV…
Po raz pierwszy zostaliśmy powiadomieni o wzrostach cen Mustanga Mach-E w zeszłym tygodniu, kiedy to zrobiliśmy Otrzymane Ulotka dealera od dealerów Forda wskazuje wzrost cen od 1000 do 2000 USD za model i do 3000 USD z opcjami. Te wzrosty cen są zauważalne nie ze względu na ich rozmiar, ale ze względu na to, jak są stosunkowo niewielkie. w przeciwnym razie Producenci samochodów elektrycznych nagle podnieśli ceny przez cały rok Epidemia spowodowała brak chipów i inflację.
Wzrost cen detalicznych od 8 grudnia 2021 r.
Mach-E Choice — 1000 USD za sugerowaną cenę detaliczną
Mach-E California Route 1 — 2000 USD za sugerowaną cenę detaliczną
Mach-E Premium — sugerowana cena detaliczna 1000 USD
Mach-E GT — sugerowana cena detaliczna 2000 USD
Pakiet wydajności 60P GT — sugerowana cena detaliczna 1000 USD
Akumulator o zwiększonym zasięgu 997 / 99U — 1000 USD
Istnieje kilka godnych uwagi aktualizacji linii Mustang Mac-E 2022:
Mustang Mach-E 2022 jest już dostępny do zamówienia na Ford.com od 43 895 $, nie obejmuje 7500 USD federalnej ulgi podatkowej. Mustang Mach-E California Route 1 ma zwiększony zasięg szacowany przez EPA do 314 mil (z 305), jest teraz dostępny z napędem na wszystkie koła i ma standardowe podgrzewane siedzenia i kierownicę. W roku modelowym 2022 pakiet wyglądu Ice White Edition jest dostępny w wersji Mach-E Premium. Pomalowany na czarno dach jest teraz standardem w Mustangu Mach-E GT i GT Performance Edition. Grabber Blue i Cyber Orange są teraz dostępne we wszystkich modelach, a Iced Blue Silver Metallic jest nowością dla Mustanga Mach-E 2022.
Dyrektor generalny Forda zabrał dziś na Twittera, aby podkreślić zwiększoną produkcję Mustangów Mach-E z fabryki Cuautitlan w Meksyku.
jako tło, Ford ogłosił wczoraj Zamknęli system rezerwacji F-150 Lightning, ponieważ osiągnął 200 000 i nie mogli nadążyć za popytem. Ford podobno opóźnił swój Explorer EV/Lincoln Navigator o rok do 2024 roku, kiedy produkcja meksykańskiej fabryki zostanie w całości przejęta przez Mach-E.
Wizerunek Forda EV zaczął się wyłaniać razem. ten Firma zapowiedziała, że do 2023 r. chce produkować 600 000 pojazdów elektrycznych rocznie. Wygląda na to, że jedna trzecia z nich to Mustang Mach-E.
Ford zanotował dzisiaj:
Mamy bezprecedensowy popyt na Mustanga Mach-E i szybko skalujemy produkcję, aby zaspokoić popyt. Planujemy teraz wykorzystać całą fabrykę Cuautitlan do produkcji Mach-E. Zwiększymy produkcję od 2022 r. i spodziewamy się, że do 2023 r. osiągnie ona ponad 200 000 sztuk rocznie. Naszym celem jest stać się oczywistym producentem samochodów elektrycznych nr 2 w Ameryce Północnej w ciągu najbliższych dwóch lat, a następnie pierwszym wyzwaniem jako mega firma rozpoczyna inwestycje w pojazdy elektryczne i akumulatory Szybko poszerzamy naszą ofertę pojazdów elektrycznych. Szybki rozwój produkcji Mustanga Mach-E wspiera nasz plan.
Weź Electreka:
Jak mówiliśmy od 2013 roku, jeśli będziecie produkować pojazdy elektryczne, ludzie je kupią. Szkoda, że Detroit tak długo zajęło przyjęcie pojazdów elektrycznych. Ale w tym momencie Ford wydaje się być gotowy na wszystko. pomiędzy Ford F-150 Błyskawica A teraz Mustang Mach-E wygląda na to, że Ford jest na dobrej drodze, aby jak najszybciej przenieść swoją linię do pojazdów elektrycznych (czytaj: tak szybko, jak tylko zdołają położyć ręce na akumulatorach). Gdyby tylko zaczęli wcześniej.
Miło byłoby też zobaczyć kultowego amerykańskiego Mustanga produkowanego przynajmniej częściowo w Stanach Zjednoczonych. Teraz samochód jest produkowany poza Mexico City w Cuautitlan. Ford produkuje również Mustanga Mach-E w Chinach wraz ze swoimi partnerami.
Ford ma również problem polegający na tym, że jego dealerzy zostali przyłapani na próbie zawyżenia cen nawet o 10 000 USD w miarę rozprzestrzeniania się niedoboru. On też naprawdę musi Przemyśl projekt ładowarki, chyba że chce być rozliczany jako replika Tesli.
Wraz z gwałtownym wzrostem cen akcji Tesli presja zarządu na innych producentów samochodów, aby zaopatrywali swoje grupy w energię elektryczną, jest największa. Wyścig już się rozpoczął, a przegrani nadal będą tkwić w utkniętych aktywach ICE.
Znajdź najniższe ceny na Mustang Mach-E tutaj.
FTC: Używamy linków afiliacyjnych, aby zarabiać. jeszcze.
Subskrybuj Electrek na YouTube, aby otrzymywać ekskluzywne filmy i zasubskrybuj notacja dźwiękowa.
„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”