Nowy JorkA 3 czerwca 2021 /CNW/–Estée Lauder ogłosiła dzisiaj, że podpisała kontrakt z jedną z najjaśniejszych gwiazd branży modowej, Adut Akecz, jako jej najnowszy globalny ambasador. Adut pojawi się w kampaniach kosmetycznych i pielęgnacyjnych w sklepach cyfrowych, w sklepach, telewizji i druku, wraz z debiutem pierwszych kampanii. lipiec 2021. Adut dołącza do aktualnej listy globalnych talentów Estée Lauder, w tym Anna ramionaA Anouk YayBianca Brandolini Dada, Carolyn MurphyA Diana PentyA Łaska ElżbietaA Karlie KlossI Kookie i Yang Mi.
„Adut to jedna z największych i najbardziej wpływowych gwiazd mody” – powiedział Stephane de la Favere, prezes grupy firm Estée Lauder i szef globalnych marek, Estée Lauder i AERIN. „Wierzymy, że jej niesamowita historia, osobowość i piękno pomogą nam nadal inspirować i łączyć się z naszymi klientami oraz ustanawiać ją jako ikonę piękna swojego pokolenia”.
„Przynależność do rodziny Estée Lauder to spełnienie marzeń” – powiedział. Adut Akecz. „Este Lauder ma niesamowite dziedzictwo, a historia pani Estée Lauder nadal inspiruje kobiety na całym świecie. Podobnie jak ona, mam nadzieję zainspirować dziewczęta na całym świecie, aby nigdy nie poddawały się podążaniu za swoimi marzeniami”.
Na około Adut Akecz
Adut Akecz Obecnie jest jednym z najbardziej pożądanych talentów w branży modowej i została wybrana Modelką Roku podczas Fashion Awards 2019 i znalazła się na krótkiej liście do 2019 TIME100 Next.
Urodził się podczas podróży do obozu uchodźców Kakuma w KeniaAdut, pochodząca z Sudanu Południowego, spędziła swoje wczesne dni jako uchodźczyni. Adut i jej rodzina ostatecznie wyemigrowali do Adelajda, AustraliaJako studentka dołączyła do lokalnej agencji modelek. W 2016 roku została obsadzona jako globalna wyłączność Antoniego Vaccarello po raz pierwszy Yves Saint Laurent okazało się. Od tego czasu stała się inspiracją dla znanych projektantów, takich jak Valentino’s Pierpaolo Piccioli I Chanel późno Karl Lagerfeld, chodził po Alexander McQueenA Calvin KleinA Miu Miui Prady i nie tylko.
Adut nakręcił kampanie dla Bottega Veneta, Chanel, Fendi, Givenchy i Marc JacobsMoschino Saint Laurent, Valentino i Versace, między innymi. Pojawiała się również na okładkach i w artykułach redakcyjnych amerykańskiego, brytyjskiego, włoskiego Vogue, Vogue Australia, japońskiego Vogue, Vogue Paris, Vogue Korea, iD i innych, pracując z legendarnymi fotografami, takimi jak Stephen Meisela, Ainza i Vinoda, Tyler Mitchell, A Tim Walker. Jest reprezentowana przez Community Management Association of New York.
Poza karierą w modzie Adut niedawno rozpoczęła współpracę z Wysokim Komisarzem Narodów Zjednoczonych ds. Uchodźców (UNHCR) w celu promowania spraw wspierających uchodźców na całym świecie. Ma nadzieję, że jej historia zainspiruje wielu do większego zainteresowania łagodzeniem losu uchodźców.
O Estee Lauder
Estée Lauder to flagowa marka Estée Lauder Companies Inc. Założona przez Estée Lauder, jedną z pierwszych na świecie kobiet-przedsiębiorców, marka kontynuuje dziś swoje dziedzictwo w tworzeniu innowacyjnych, najnowocześniejszych, wysokowydajnych produktów do pielęgnacji skóry, kosmetyków i charakterystycznych zapachów – a wszystko to nasycone głębokim zrozumieniem potrzeb i pragnień kobiet. Dziś Estée Lauder zajmuje się kobietami w ponad 150 krajach i terytoriach na całym świecie oraz w dziesiątkach punktów styku – od sklepu po internet. Każda z tych relacji konsekwentnie odzwierciedla silny i autentyczny pogląd Este na kobietę.
Źródło: Estee Lauder
Więcej informacji: Estée Lauder, Tina Cooke, [email protected]http://www.esteelauder.com
Powiązane linki
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.