Esports Legend Gran Turismo ogłasza współpracę z ikoną mody Dior

Esports Legend Gran Turismo ogłasza współpracę z ikoną mody Dior

Gry o modzie i wyścigach nie mieszają się? Pomyśl jeszcze raz. W nieoczekiwanym ogłoszeniu na wczorajszych mistrzostwach Gran Turismo World Series w Salzburgu w Austrii, najlepiej sprzedający się producent gier wyścigowych na świecie, Polyphony Digital, ujawnił, że nawiązał współpracę z luksusową marką modową Dior. Integralną częścią tego partnerstwa jest wykonany na zamówienie supersamochód De Tomaso Mangusta. Obejrzyj poniższy film!

Jest to pierwszy w historii wirtualny projekt mody Dior Couture, w którym dyrektor artystyczny marki kolekcji męskiej, Kim Jones, tworzy nową, ekskluzywną serię przedmiotów w grze, w tym kombinezon wyścigowy, kask, rękawiczki i buty.

Wykorzystując wiodącą w branży grafikę komputerową z Gran Turismo, prezenter wczorajszego wydarzenia Mistrzostw Świata w Salzburgu zaprezentował misternie zmontowane wideo przedstawiające selfie kierowcy ozdobione żółto-szarym kombinezonem wyścigowym Diora z ukośnym wzorem Diora i logo Avenue Montaigne firmy Atelier Christian Dior. uczcić tytuł 30 Avenue Montaigne w Paryżu, gdzie Christian Dior po raz pierwszy założył dom projektowy.

Przychodzi z rękawicami koordynacyjnymi i specjalnymi butami „Diorizon”, które również mają popularny wzór diagonalny. Numer 47 pojawia się również na odzieży, oznaczając założenie Diora i jego pierwszy pokaz mody w 1947 roku. Oprócz odzieży, Polyphony wprowadziła również klasyczny supersamochód, który będzie dostępny w salonie samochodowym Hagerty Collection Legends w przyszłym miesiącu.

To wyjątkowa wersja De Tomaso Mangusta, zbudowana po raz pierwszy w 1967 roku, która również nosi subtelny dwukolorowy odcień. Pierwotnie zaprojektowany przez legendarnego włoskiego projektanta Giorgetto Giugiaro, De Tomaso jest napędzany silnikiem V8 Forda o pojemności 4,9 litra. Beżowo-szare auto ma numer „47” oraz specjalne znaczki Diora. Przedmioty te będą dostępne w grze 25 sierpnia, tego dnia możemy spodziewać się aktualizacji gry.

Inni oficjalni partnerzy Gran Turismo to Toyota, Michelin, Mazda, Brembo, BBS, Sony Alpha i Genesis, dzięki czemu gra jest nie tylko najlepiej sprzedającą się grą, z ponad 80 milionami sprzedanych egzemplarzy od czasu jej premiery w 1997 roku, ale solidnie ugruntowała ją jako najbardziej popularny. I najnowsza moda.

READ  Apple Insider ujawnia ogromną nową aktualizację aparatu iPhone 14 Pro

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *