Dyrektor generalny Adobe mówi, że e-commerce odnotowuje spadek cen i przewiduje dobrą przyszłość zakupów online

Dyrektor generalny Adobe mówi, że e-commerce odnotowuje spadek cen i przewiduje dobrą przyszłość zakupów online

Wiele kategorii e-commerce odnotowuje spadki cen i wspiera oczekiwania, że ​​zakupy cyfrowe wśród konsumentów pozostaną silne, Cegła suszona na słońcu Dyrektor generalny Shantanu Narain powiedział Jimowi Kramerowi w CNBC w czwartek.

„Kiedy spojrzysz na całkowity koszt, a także na ogólną gospodarkę, gdzie może być nieco bardziej niepokojący, to, co faktycznie się dzieje, to spadek cen takich przedmiotów, jak elektronika lub rzeczy, które dzieją się z grami” – powiedział Narayen. w wywiadzie na temat „szalone pieniądze. „

Dodał, że inflacja w produktach spożywczych utrzymuje się na wysokim poziomie.

Komentarze prezesa pojawiają się dzień wcześniej Indeks cen towarów i usług konsumpcyjnych za miesiąc maj, który głównie mierzy dane z portów offline, ma się ukazać. Wall Street z niepokojem patrzy na czwartkowe dane jako na wskaźnik stanu inflacji, przy dzisiejszych spadkach akcji.

Narain zauważył również, że wydatki konsumentów wzrosły o 1 miliard dolarów od kwietnia do maja, zgodnie z najnowszym indeksem gospodarki cyfrowej Adobe.

„Nic się nie zmieni, jeśli chodzi o to, że ludzie będą mówić: 'Chcę udostępniać cyfrowe, prawdopodobnie chcę kupić cyfrowe i fizycznie uchwycić, wiesz, wielokanałowość’” – powiedział.

otwórz konto teraz Aby Klub Inwestycyjny CNBC śledził każdy ruch Jima Cramera na rynku.

zastrzeżenie

Masz pytania do Kramera?
Zadzwoń do Cramer: 1-800-743-CNBC

Czy chcesz zagłębić się w świat Kramera? Uderzył go!
Szalone pieniądze na TwitterzeJim Kramer na TwitterzeFacebookInstagram

Pytania, komentarze i sugestie dotyczące „Mad Money”? [email protected]

READ  Wniosek burmistrza obalony przez możliwy spór między gondolami a kompostem - Vernon News

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *