Ze wszystkich ról w becie Overwatch 2 czas oczekiwania na wsparcie jest zauważalnie krótszy, podczas gdy pozostałe dwie są dłuższe. Wskazuje to, że operacje wsparcia nie są często rozgrywane w wersji beta, pomimo pewnych dużych zmian w ich roli i grze.
Jest na to wiele wyjaśnień, ale zacznijmy od najbardziej oczywistego.
5 vs 5 sprawia, że wsparcie staje się trudniejsze
Proste i proste wsparcie gry w Overwatch 5 na 5 radykalnie zmienia sposób, w jaki grasz. Dzięki dwóm czołgom w oryginalnym Overwatch, rekwizyty są zaprojektowane przede wszystkim tak, aby dopasować się do ich drużyn, takich jak Lucio lub Mercy, lub siedzieć i leczyć się na odległość, jak Ana i Baptiste. Wsparcie było bardzo interaktywną rolą i nawet w Overwatch 2 elementy tego pozostały. Jednak największą zmianą w 5v5 jest zwiększenie aktywności w każdej turze.
Jak wspomniano w wywiadach z Alpha Professionals and Analysts, każdy gracz ma większe znaczenie, a proaktywni gracze są za to nagradzani bardziej niż kiedykolwiek. To sprawia, że bohaterowie o dużej mobilności, tacy jak Genji, stają się jednymi z najsilniejszych. Jednocześnie oznacza to, że interaktywne wsparcie przechodzi trudniejszy okres, ponieważ musi teraz radzić sobie z większą liczbą wydań. Poza tym odzyskanie pełnych zbiorników było łatwe i w końcu superszybkie ich ładowanie. Wraz ze zmianami czołgów w połączeniu z trybem 5v5, uzdrowiciele muszą być bardziej precyzyjni w leczeniu, a także lepszym DPS. Już samo to stawia je w trudniejszej sytuacji, nawet jeśli uzyskają zdrową regenerację.
Wsparcie otrzymuje minimalne zmiany w Overwatch 2 beta
Teraz, o ile sama rola zmieniła się w wersji beta Overwatch 2, realistyczne jest stwierdzenie, że rola wsparcia została najmniej zmieniona w Overwatch 2. To dlatego, że w tej chwili jest więcej opcji dla każdej z pozostałych ról w grze. Po zmianie Pięści Zagłady na czołg, w Overwatch 2 i 17 DPS jest dziewięć czołgów, ale jest tylko siedem rekwizytów.
Bez znaczących poprawek i zmian wsparcia, rola wyglądała jak oryginalny Overwatch, ale trudniej. W rzeczywistości największymi zmianami we wsparciu w Overwatch 2 są wyłączenie Brigitte, usunięcie ogłuszenia Shield Bash i zmiana jej pakietów zbroi na pakiety lecznicze. Jedynymi zwolennikami, którzy przybyli do Overwatch 2 z zauważalnie silnymi, są Lucio i Moira. Zabijanie tych uzdrowicieli stało się jeszcze trudniejsze dzięki nowej pasywnej roli regeneracji zdrowia.
Wraz ze wzrostem zawartości lub wprowadzaniem większych zmian w celu wsparcia, powinni albo czuć się lepiej, albo lepiej się bawić w Overwatch 2. W rzeczywistości taki jest cel bety: słuchanie społeczności i rozwiązywanie problemów. Jeśli chodzi o to, czy jest dobry czy zły, wygenerował gorące wyświetlenia w Internecie, takie jak ten z Toronto Defiant Creator i wydawca przeglądarek Nathan „KarQ” Chan.
Podobno gorące ujęcie:
Wspierający są w rzeczywistości całkiem dobrzy.
Przez cały ten czas myślałem, że pasywny głos zaczął się po 2 sekundach… ale to 1 sekunda przed 15 HP/s.
1 sekunda!
Każdego dnia gracze tworzą lepsze mody z naturalną osłoną dla pasywnej kompatybilności.
Wątek pomocniczy: (1/7)
– KarQ (@KarQGames) 30 kwietnia 2022
„Wsparcie jest całkiem dobre” – napisał Kart w tweecie. „Przez cały ten czas myślałem, że umiejętność pasywna zaczęła się po 2 s… ale jest to 1 s przed 15 HP/s. 1 s. Każdego dnia gracze dokonują lepszych ustawień, używając naturalnej osłony, która współdziała z umiejętnością bierną”.
Jeśli jest jedna rzecz, o której mówi ten wątek, to właśnie to, co obsługuje w wersji beta Overwatch 2, powinno się dostosować. Zajmie to dłużej niż wyzwalanie czołgów lub DPS, ale nadal może się zdarzyć.
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.