Opracował również własne mistyczne sposoby wchodzenia w postać, którą nazywa „nowym szamanem”, w którym wykorzystuje techniki lub przedmioty, aby poszerzyć swoją wyobraźnię i „oszukać” go, by myślał, że jest tą postacią. W przypadku Ghost Rider: Spirit of Vengeance z 2014 roku oznaczało to wszycie egipskich artefaktów w jego kostium z powodów, które nie są do końca jasne. W niedawnym wywiadzie Cage twierdził, że czerpał wyjątkową inspirację od szamanów, nazywając ich „Aktorzy naprawdę przeglądali historie w wiosce, próbując znaleźć odpowiedzi na każdy kryzys w wiosce„, jednocześnie dodając, że wymyślił koncepcję „nowoczesnego szamanizmu”, ponieważ „brzmi fajnie”. Takie podejście wydaje się łagodne w porównaniu z niektórymi metodami oszustwa stosowanymi przez aktorów, takich jak Christian Bale lub Jared Letoale wyniki pojawiające się na ekranie są oznaczone znacznikiem gęstości charakterystycznym dla Cage.
Ta ostrość jest pokarmem dla memów, odkąd stała się ich własnym językiem. Ale Nicolas Cage zmienia go w publicznej wyobraźni z utalentowanego i metodycznego, aczkolwiek surrealistycznego i ekscentrycznego, zawsze aktywnego, zawsze eksperymentującego aktora – w wybór mimiki i scen wyrwanych z kontekstu: Nicolas Cage krzyczy „Żadnych pszczół! ” Z The Wicker Man (2006) recytuje alfabet w Vampire’s Kiss, wcielając się w wyjątkowo niespokojnego księdza w Face/Off… „Dostaliśmy to wzmocnienie i przekształciliśmy Cage’a z aktora w popularną postać poza filmografią” mówi Mitchell.
Chociaż jest to zabawne, problem z całym tym cyfrowym absurdem polega na tym, że umniejsza to jego prawdziwą sztukę. „Są ludzie, którzy uważają, że fajnie jest oglądać [him]który – który [his movies] są złe filmy i [merely] Bawi się, kiedy się boi, Gibb mówi: „Tak naprawdę nie widzą w tym niuansów”. Klatka lub RamaZałożony i zaprogramowany przez Mitchella i Seana Walshów, pierwszy szkocki festiwal filmowy dla Nicolasa Cage’a, aktywnie unika promowania tego paradoksu, który według Mitchella „nie docenia jego wartości jako aktora i ostatecznie dewaluuje go jako obecność w życiu innych ,” ona mówi. Podczas Cage-o-rama starają się „dać przestrzeń temu oddaniu i czystej miłości do Cage’a, którą widzieliśmy rosnącą przez lata, które widzieliśmy [have] Zarządzanie festiwalem.
Jednak to pozycja Cage’a jako memu umożliwia istnienie filmu takiego jak Nieznośny ciężar ogromnego talentu. Rzeczywiście, zmuszając Nicka Cage’a do zmierzenia się z „mania klatkową”, po raz kolejny potwierdza, że Cage jest w rzeczywistości całkiem niezłym aktorem. Być może również stanowi to kompletny punkt zatrzymania dla skandalicznej bazy fanów, która w ciągu ostatniej dekady błąkała się po Cage – co może być dobre tylko dla jego kariery i uznania jego umiejętności. W rzeczywistości, Najnowszy profil GQ Przedstawił niezwykle prosty pomysł, potwierdzony jego bardzo pożytecznym przemówieniem Reddit AMA: Być może Cage najlepiej wyjaśnia, że jest „lojalnym człowiekiem w cynicznym świecie”.
The Unbearable Weight of Massive Talent został wydany 22 kwietnia w USA i Wielkiej Brytanii
BBC Culture została nominowana do nagrody Best Writing w konkursie Webby Awards 2022. Jeśli lubisz czytać nasze historie, poświęć trochę czasu na Głosuj na nas.
Lubisz filmy i telewizję? Przystąp Klub Kultury Filmowej i Telewizyjnej BBC Na Facebooku społeczność miłośników filmów z całego świata.
Jeśli chcesz skomentować tę historię lub cokolwiek innego, co widziałeś w BBC Culture, odwiedź naszą stronę Facebook Strona lub napisz do nas na Świergot.
A jeśli lubisz tę historię, Zapisz się do cotygodniowego biuletynu bbc.com, zwane menu głównym. Starannie dobrany wybór historii z BBC Future, Culture, Worklife i Travel, dostarczanych do Twojej skrzynki odbiorczej w każdy piątek.
„Gracz. Introwertyk. Rozwiązujący problemy. Twórca. Myśliciel. Przez całe życie ewangelista żywności. Orędownik alkoholu.”