Detalista Coffland ogłosił w zeszłym roku 11 miliardów złotych (2,4 miliarda dolarów) całorocznej sprzedaży w Polsce, zatrudniając dodatkowych 2600 pracowników w ciągu całego roku. Lokalne doniesienia mediów.
Grupa zapłaciła w ubiegłym roku 770 mln zł podatków, otwierając nowe sklepy i remontując istniejący ogród.
Przyjęcie jego strategii
„Pomimo niesprzyjających warunków społeczno-gospodarczych konsekwentnie realizujemy strategię zapewnienia klientom maksymalnej wygody zakupów, otwierając nowe sklepy i modernizując istniejące” – skomentował Gunnar Kunder, przewodniczący Komitetu Wykonawczego Cofland Polka.
„Skupiliśmy się również na opracowaniu koncepcji kompleksowej obsługi, co jest szczególnie ważne podczas epidemii”.
Zespół zareagował na epidemię instalacją samoobsługowych terminali aktualizacyjnych w ponad 120 sklepach w Polsce oraz opracowaniem rozwiązania e-commerce we współpracy z Everly.
„Ponieważ zakupy online stają się coraz bardziej popularne, pomogliśmy całej sieci Cofland w wysyłaniu i odbieraniu paczek, gdy idziemy do naszych sklepów” – dodał Gunther.
Z punktu widzenia produktu, detalista należący do Grupy Swarovski stworzył w sklepie specjalne „strefy żywieniowe” i rozszerzył swoją ofertę produktów wegańskich, wegetariańskich i protokolarnych, w tym linię K-Take It Veg, a także K-Pio .
Działalność UOKiK
W czerwcu Komisja Konkurencji UOKiK, Indukowane działania przeciwko Kaufland, oskarża ją o „nieuczciwe wykorzystywanie” przewagi wynikającej z umowy w przypadku transakcji z dostawcami.
UOKiK zapowiedział, że skupi się na dwóch konkretnych umowach kontraktowych, które, jak twierdzi, zawarł z Cofland Polka Market Suppliers.
© 2021 Europejski Magazyn Supermarketów. Artykuł autorstwa Stephena Vine-Jonesa. Dalej Wiadomości detaliczne, Kliknij tutaj. Kliknij Rejestracja Rejestrować ESM: Europejski Magazyn Supermarketów.
„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.