Przedstawiamy „Zapłać w 30 dni” polskim klientom, Clarna oficjalnie uruchomiona w Polsce.
Kup teraz, późniejsze plany pomagają konsumentom radzić sobie z nieprzewidywalnością epidemii. Pomogło im to wydać więcej niż ich bezpośrednie dochody bez martwienia się o to, jak zapłacić z góry. Dzięki Clarna „Płać w latach 30.” konsumenci mogą robić zakupy i płacić w najlepszy możliwy sposób, oferując większą elastyczność, wygodę i preferencje, bez wysokich odsetek i opłat. Ponadto aplikacja Clarna umożliwia przeglądanie polecanych sklepów i zarządzanie płatnościami Clarna u partnerów handlowych.
„Cieszę się, że wprowadzam Killerna w Polsce. Naszym celem jest umożliwienie polskim konsumentom robienia zakupów, płatności i mądrego korzystania z banku w sposób, który naprawdę odnosi się do ich życia.
Jest to dla mnie szczególne wydawnictwo, ponieważ cieszę się, że moje korzenie stały się impulsem dla sektora e-commerce w polskim i lokalnym biznesie. Clarna jest tutaj, aby zwiększyć ten rozmach. Zaczynamy z naszym wieloletnim partnerem H&M, ale naszym zobowiązaniem jest być partnerem wzrostu dla wszystkich polskich firm, dużych i małych, i wspólnie pracować nad budowaniem lojalnej i usatysfakcjonowanej społeczności klientów wokół ich marki.”
– Sebastian Simiatkowski, dyrektor generalny i współzałożyciel, Klarna
Clarna startuje w Polsce w czasach szybkiego rozwoju internetu. Według ankiety Zamówione Clarna w Polsce, 96% kupujących online dokonało zakupów online do 2021 r. (to odkrycie dotyczy wszystkich osób w wieku od 18-24 do 55-65 lat), 33% robi zakupy online tygodniowo, a 59% kupuje online tylko wtedy, gdy mają wybór. Po porodzie istnieje duża potrzeba płacenia. 29% twierdzi, że kiedyś „zapłaciło później” za ostatni zakup. Chociaż 4 na 3 (77%) osób zna tę opcję, wypróbowało ją tylko 1 na 4 osoby. 10 na 7 (69%) ufa sprzedawcy, a 62% uważa, że będzie częściej wracać jako klient, jeśli później zaoferuje rozwiązanie płatnicze.
„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.