BYD zaoferował dotychczas siedem modeli w ponad 20 krajach Europy.
BYD (HKG: 1211, OTCMKTS: BYDDY) otworzyło swojego pierwszego dealera w Polsce, w związku z ciągłym rozszerzaniem swojej obecności w Europie przez chińskiego producenta pojazdów napędzanych energią elektryczną (NEV).
Sklep zlokalizowany w stolicy Polski, Warszawie, został otwarty 6 sierpnia w ramach wspólnego przedsięwzięcia BYD i Cichy-Zasada, największej polskiej grupy dealerów samochodowych, jak podano wczoraj w komunikacie prasowym.
Dyrektorzy BYD i Cichy-Zasada wzięli udział w ceremonii otwarcia i byli świadkami pierwszej dostawy marki BYD do lokalnego franczyzobiorcy.
Chiński producent pojazdów NEV ogłosił w maju, że będzie stopniowo wprowadzał do Polski modele Seal, Dolphin i Seal U, znane w Chinach jako Chang Plus EV.
Wszystkie trzy modele są obecnie prezentowane na stronie internetowej BYD Poland.
Oprócz sklepu warszawskiego BYD planuje otworzyć sklepy w polskich miastach, m.in. w Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Szczecinie, aby stworzyć sieć sprzedaży obejmującą całą Polskę.
Do tej pory BYD oferuje łącznie siedem modeli w ponad 20 krajach Europy.
W przyszłości BYD będzie nadal rozwijać rynek europejski i zapewniać użytkownikom wysokiej jakości doświadczenia w zakresie zrównoważonej mobilności.
W marcu 2022 roku BYD zaprzestało produkcji i sprzedaży pojazdów napędzanych silnikami spalinowymi, skupiając się na produkcji hybryd typu plug-in oraz pojazdów czysto elektrycznych.
Według danych ogłoszonych 1 sierpnia firma sprzedała w lipcu 342 383 pojazdów NEV, co oznacza wzrost o 30,60 procent w porównaniu z rokiem ubiegłym i o 0,21 procent w porównaniu z czerwcem.
Obejmuje to 340 799 pasażerskich pojazdów NEV i 1584 komercyjnych pojazdów NEV. W lipcu BYD sprzedało na rynkach zagranicznych 30 014 pojazdów NEV.
BYD rozważa wejście na kanadyjski rynek motoryzacyjny
Zostań członkiem CnEVPost
Zostań członkiem CnEVPost, aby czytać bez reklam i wspierać nas w tworzeniu treści o wyższej jakości.
Jesteś już członkiem? Zalogować się Tutaj.
„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.