BYD otwiera pierwszy salon dealerski w Polsce

BYD otwiera pierwszy salon dealerski w Polsce

BYD zaoferował dotychczas siedem modeli w ponad 20 krajach Europy.

(Pierwszy salon dealerski BYD został otwarty w Polsce 6 sierpnia 2024 r. Zdjęcie: BYD)

BYD (HKG: 1211, OTCMKTS: BYDDY) otworzyło swojego pierwszego dealera w Polsce, w związku z ciągłym rozszerzaniem swojej obecności w Europie przez chińskiego producenta pojazdów napędzanych energią elektryczną (NEV).

Sklep zlokalizowany w stolicy Polski, Warszawie, został otwarty 6 sierpnia w ramach wspólnego przedsięwzięcia BYD i Cichy-Zasada, największej polskiej grupy dealerów samochodowych, jak podano wczoraj w komunikacie prasowym.

Dyrektorzy BYD i Cichy-Zasada wzięli udział w ceremonii otwarcia i byli świadkami pierwszej dostawy marki BYD do lokalnego franczyzobiorcy.

Chiński producent pojazdów NEV ogłosił w maju, że będzie stopniowo wprowadzał do Polski modele Seal, Dolphin i Seal U, znane w Chinach jako Chang Plus EV.

Wszystkie trzy modele są obecnie prezentowane na stronie internetowej BYD Poland.

Oprócz sklepu warszawskiego BYD planuje otworzyć sklepy w polskich miastach, m.in. w Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Szczecinie, aby stworzyć sieć sprzedaży obejmującą całą Polskę.

Do tej pory BYD oferuje łącznie siedem modeli w ponad 20 krajach Europy.

W przyszłości BYD będzie nadal rozwijać rynek europejski i zapewniać użytkownikom wysokiej jakości doświadczenia w zakresie zrównoważonej mobilności.

W marcu 2022 roku BYD zaprzestało produkcji i sprzedaży pojazdów napędzanych silnikami spalinowymi, skupiając się na produkcji hybryd typu plug-in oraz pojazdów czysto elektrycznych.

Według danych ogłoszonych 1 sierpnia firma sprzedała w lipcu 342 383 pojazdów NEV, co oznacza wzrost o 30,60 procent w porównaniu z rokiem ubiegłym i o 0,21 procent w porównaniu z czerwcem.

Obejmuje to 340 799 pasażerskich pojazdów NEV i 1584 komercyjnych pojazdów NEV. W lipcu BYD sprzedało na rynkach zagranicznych 30 014 pojazdów NEV.

BYD rozważa wejście na kanadyjski rynek motoryzacyjny

Henry Herrera

„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *