BMW twierdzi, że sześciocylindrowy rzędowy S58 z podwójnym turbodoładowaniem w M2 2023 wytwarza 453 KM i 406 lb-ft momentu obrotowego na korbie. Test na hamowni pokazuje, że firma prawdopodobnie nie doceniła tych liczb, a M2 jest potężniejszy niż myśleliśmy.
Dystrybucja INDInc., firma zajmująca się częściami o wysokich osiągach w Illinois, dostała w swoje ręce nowe M2, aby zobaczyć, ile mocy dwudrzwiowe coupe może przenieść na koła. Najlepszy trzysuw wykazał 464,59 KM i 412,85 funta-stopę momentu obrotowego na kołach – więcej mocy i momentu obrotowego niż BMW oferuje na korbie.
Na swojej stronie internetowej IND uwzględnia straty w układzie napędowym w wysokości 15 procent w stosunku do strat w układzie napędowym, co wskazuje na rzeczywistą moc korby wynoszącą 547 koni mechanicznych i moment obrotowy 486 funtów na stopę – znacznie więcej niż twierdzi BMW. Nawet jeśli straty są bliższe 5 do 8 procent, liczby, które był cytowany Podobnie jak w przypadku nowoczesnych układów napędowych, jest bardzo prawdopodobne, że silnik M2 osiągnie moc zbliżoną do 500 KM.
Często zdarza się, że BMW nie docenia mocy i momentu obrotowego samochodu. Cofając się do 2021 roku, IND Distribution udało się wycisnąć podobne liczby z bazowego M4. 543-konny M4 CSL, który wykorzystuje mocniejszą wersję S58, rzucił liczbę bliższą 600 KM na zeszłorocznej hamowni. I nie zapominajmy o Suprze, napędzanym BMW, zbudowanym przez BMW samochodzie sportowym, który wyglądał skromnie w teście na hamowni. trzymany b samochód i kierowca.
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.