Chociaż aktorstwo przeszło długą drogę, wciąż mamy przed sobą długą drogę, zwłaszcza w świecie biznesu.
Właśnie dlatego Future Black Female i Blackned905, obie zlokalizowane w centrum St. Catharines, połączyły siły, aby stworzyć program przedsiębiorczości, który pomoże firmom należącym do osób czarnoskórych stanąć na nogi.
Program o nazwie Marketplace Bootcamp szuka firm należących do czarnych kobiet w Niagara, prowadzonych przez osobę w wieku od 18 do 25 lat.
Program będzie wymagał możliwości poświęcenia od 25 do 45 godzin tygodniowo, w tym sobót.
Dzięki ich programowi już gotowa, należąca do czarnych firma otrzyma witrynę sklepową w Corbloc na King Street.
„Prosimy ludzi o przesłanie biznesplanów. Powiedz nam, czym się zajmują, na jakim etapie są. Chcemy ludzi, którzy są gotowi, aby być w sklepie” – powiedział Tabu Chimpanganda, dyrektor generalny Future Black Female.
Chimpanganda powiedział, że zwycięska firma przejdzie szkolenie z zarządzania biznesem, marketingu itp. i zatrzyma wszystkie zarobione pieniądze w sklepie.
Chimpanganda powiedział, że dostawcy, którzy prowadzą sklep, zmienią się w trakcie programu, tworząc możliwości dla innych firm.
Powiedziała, że ma nadzieję, że kiedy zakończą swoją kolej, firma będzie gotowa do rozgałęzienia się i znalezienia własnej przestrzeni.
Natasha Bell, założycielka firm Chimbganda i Blackned905, powiedziała, że rozpoczęły ten program, aby pomóc w poprawie różnorodności biznesowej w St. Catharines.
„Jedną z rzeczy, których chcemy, jest prosperowanie czarnych firm w obszarach, w których są one nieobecne” – powiedział Chimpganda, dodając, że czarni również często nie zaspokajają swoich potrzeb jako klientów. „Często nie jesteśmy klientami, o których myślą firmy w zakresie planowania, marketingu i reklamy. Posiadanie czarnych firm oznacza, że będą o nas myśleć jak o klientach. W ten sposób więcej produktów, których używamy i które do nas przemawiają, jest dla nas istotnych sklep.”
W rozmowach ze stowarzyszeniami biznesowymi i innymi usługodawcami Chimbanganda powiedziała, że często mówi się jej, że Niagara jest w większości biała.
– Ale jesteśmy tutaj – powiedziała. „Dokąd więc idziemy po usługi? A jednocześnie, gdzie robimy zakupy dla potrzebnych nam rzeczy?… Jesteśmy wykluczani i marginalizowani na wiele sposobów, w tym w biznesie, ponieważ znowu nie jesteśmy postrzegani jako klient. Nie jesteśmy postrzegani jako użytkownicy. „Obsługa. Z tego powodu i z powodu tej postawy, która jest głównie biała, jesteśmy wykluczani, a czasem w bardzo aktywny sposób.”
Częścią problemu, jeśli chodzi o czarnych ludzi wchodzących do miejsc pracy, powiedział Chimpanganda, jest to, że możliwości nie są im przedstawiane tam, gdzie się znajdują, a nie w sposób, w jaki do nich docierają.
„Kiedy się temu przyjrzymy, wiele dotacji i programów nie jest przeznaczonych dla czarnych firm” – powiedziała. „Kiedy tak jest, zasoby są bardzo ograniczone i jest to po prostu jeden rozmiar dla wszystkich z powodu ograniczonych zasobów. wymyśliliśmy ten program, ponieważ chcemy, aby mieli dostęp do nauki.” empirycznej, ale chcemy również, aby mieli wsparcie, które jest kulturowo odpowiednie i dostosowane do nich jako właścicieli czarnych firm w tym obszarze.
Bell, która dorastała w St. Catharines, powiedziała, że była jedyną czarną dziewczyną w różnych miejscach. Powiedziała, że jest coraz lepiej, ale ma nadzieję, że rozszerzy się na więcej organizacji.
Dzięki lokalizacji sklepu w centrum Bell powiedział, że będzie to świetna wizytówka dla zwycięskich firm.
„To jest centrum miasta. I jak tylko ludzie o tym usłyszą, myślę, że wielu ludzi przyjdzie i poprą to.
Aby uzyskać więcej informacji o programie, odwiedź LUB 905 w mediach społecznościowych lub e-mailem [email protected].
„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”