Po ogłoszeniu, że do 2030 r. co najmniej połowę rocznej sprzedaży stanowić będą samochody elektryczne, Aston Martin będzie stopniowo licytował dobry silnik spalinowy. Zanim to nastąpi, V12 robi przysłowiowy huk, ponieważ marka z Gaydon używa hashtagu #NeverLeaveQuietly.
Chyba że istnieją jakieś wyjątkowe promocje, takie jak ZwycięzcaV12 Vantage będzie ostatnim dwunastocylindrowym samochodem AM. Powinna to być przynajmniej Twoja ostatnia szansa na zakup nowego Vantage z taką mocą. Spodziewajmy się niskich wielkości produkcji i wysokiej ceny, ale nie bylibyśmy zbyt zaskoczeni, gdyby rzeczywiście rozmawiano o wszystkich samochodach.
biorąc pod uwagę Edycja F1 Vantage Już teraz wytwarza 527 koni mechanicznych z silnika V8 z podwójnym turbodoładowaniem, a wariant V12 będzie miał znacznie większą moc. Po łabędzim śpiewie modelu spodziewalibyśmy się ponad 600 koni mechanicznych, biorąc pod uwagę, że silnik DB11 ma moc 630 koni mechanicznych. Ponieważ ten ostatni to duży samochód turystyczny, 5,2-litrowy młyn z podwójnym turbodoładowaniem można jeszcze bardziej popchnąć w zagorzałym V12 Vantage.
Nagrania szpiegowskie prototypów ujawniły, że będą dodatkowe ulepszenia poza silnikiem, ponieważ będzie on pasował do Astona Martina, który jest bardziej agresywnym, aerodynamicznym nadwoziem. Oczekuje się, że ostateczny V12 Vantage będzie miał szersze nadwozie i węższą automatyczną skrzynię biegów, zdolną do obsługi zmodernizowanego silnika. Testowane związki były wstępnie monitorowane za pomocą Zamontowane centralnie końcówki wydechu Prawdopodobnie zobaczymy to również w modelu produkcyjnym.
23 Kino
Dzięki uprzejmości Teaser wydany pod koniec zeszłego rokuAston Martin zaprezentował przód V12 Vantage z przeprojektowanym i powiększonym przednim grillem z poziomymi listwami otoczonymi pionowymi wlotami powietrza. Samochód ma również masywny przedni spojler i wybrzuszenie maski niezbędne do zmieszczenia większego silnika. Oczekuje się sztywniejszego zawieszenia, które zapewni lepsze prowadzenie, wraz z karbonowo-ceramicznymi hamulcami i wykonanymi na zamówienie lekkimi kołami.
V12 Vantage wyznaczy początek końca supersamochodu z napędem spalinowym, ponieważ dyrektor generalny Aston Martin, Tobias Moores, potwierdził już pojawienie się modelu nowej generacji około 2025 roku. Będzie czysto elektryczny.
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.