Armia USA szybko planuje nowe reklamy po aresztowaniu Jonathana Majorsa

Armia USA szybko planuje nowe reklamy po aresztowaniu Jonathana Majorsa

Waszyngton –

Armia szybko przygotowuje nowe reklamy rekrutacyjne do emisji podczas ostatnich meczów koszykówki NCAA w ten weekend, po tym, jak została zmuszona do ściągnięcia reklam, w których wystąpił aktor Jonathan Majors, po jego aresztowaniu w ostatnią sobotę.

Dowódcy armii chętnie przedstawiali kluczowe elementy w reklamach, jako kluczową część ich nowej kampanii mającej na celu przywrócenie słabnącej liczby zaciągów do służby – która znacznie odbiegała od zeszłorocznego celu rekrutacyjnego. Wierzyli, że reklamy wykorzystają popularność Majorsa z jego ostatnich filmów „Creed III” i „Ant-Man and The Wasp: Quantumania” – mając nadzieję, że pomoże im to dotrzeć do młodszej widowni.

Ale w miniony weekend zdjęli reklamy, kiedy Majors został aresztowany w Nowym Jorku pod zarzutem uduszenia, napaści i nękania. Nowojorska policja poinformowała, że ​​aktor był zamieszany w awanturę domową z 30-letnią kobietą. Ale prawnik Majorsa, Priya Choudhury, powiedziała, że ​​istnieją dowody uniewinniające Majorsa i że aktor „mógł paść ofiarą kłótni z kobietą, którą znał”.

Generał dywizji Alex Fink, szef marketingu armii, powiedział we wtorek The Associated Press, że w zeszłym tygodniu armia była w stanie uniknąć planowanych 70 milionów dolarów strat związanych z zakupem reklam, albo poprzez odłożenie reklam, albo zastąpienie ich reklamami z wyprzedzeniem . Bieżące reklamy szybko aktualizowane.

Reklamy mają pojawiać się w telewizji, Internecie, w miejscach takich jak Facebook, Twitter i Instagram oraz na cyfrowych i fizycznych billboardach, w tym w autobusach. Ten zakup reklam był główną częścią kampanii, której całkowity koszt wyniósł 117 milionów dolarów.

„Jesteśmy w stanie w pełni wykorzystać większość tego, co zainwestowaliśmy” – powiedział Fink w wywiadzie. „Sądzimy, że przed piątkowym Final Four kobiet będziemy mieli kilka zupełnie nowych kreatywnych ogłoszeń”.

Powiedział, że wojsko zebrało „ogromną ilość” treści i materiałów filmowych do dwóch reklam – zatytułowanych „Pokonywanie przeszkód” i „Płacąc jutro” – w których Major jest gawędziarzem.

READ  Kim jest brat bliźniak Alana, Ashley, którego poznał?

„Większość tych treści nie ma naszego głównego narratora… więc mamy dużo treści, do których możemy wrócić, aby po prostu stworzyć nowe reklamy, nowe reklamy, jeśli zajdzie taka potrzeba” – powiedział Fink. „Kampania jest przed nami pełna witalności”.

Armia rozpoczęła nową kampanię reklamową na początku tego miesiąca, organizując duże wydarzenie w National Press Club w ramach planu ożywienia hasła EP „Be All You Can”, które dominowało w reklamach rekrutacyjnych przez dwie dekady, począwszy od 1981 roku. reklamy rzucają światło na historię Armii, a także na niektóre z wielu karier, jakie mogą realizować rekruci. Działały od 12 marca do wycofania ze służby 25 marca przez armię.

Ubiegły rok był najgorszym rokiem rekrutacji armii we współczesnej historii, o 25% mniej niż cel 60 000 rekrutów.

Ustawodawcy na Kapitolu podnieśli we wtorek kwestię reklam i zasypali sekretarza armii Kristen Wormott i generała Jamesa McConville’a, szefa sztabu armii, pytaniami o to, jak służba zamierza rozwiązać problemy z rekrutacją.

„Widzę, że miałeś trochę pecha ze swoją reklamą Be All You Can Be” — powiedział kongresmen Ken Calvert z Kalifornii, przewodniczący podkomisji House Appropriations Subcommittee on Defense. „Mam nadzieję, że wytniesz nową reklamę i jak najszybciej umieścisz ją w Internecie”.

Wormut powiedział, że armia ma wiele nowych programów, w tym nagrody i inicjatywy skierowań oraz kurs przygotowawczy dla przyszłych żołnierzy, który daje rekrutom o słabych wynikach możliwość wzięcia udziału w kursie akademickim lub fizycznym, aby spróbować spełnić standardy rekrutacji.

„Staramy się zrobić wszystko, co możemy wymyślić, ponieważ jest to naprawdę podstawowa sprawa, którą armia musi rozwiązać, jeśli chcemy nadal być największą armią na świecie” – powiedziała.

Luna Nunez

"Gracz. Introwertyk. Rozwiązujący problemy. Twórca. Myśliciel. Przez całe życie ewangelista żywności. Orędownik alkoholu."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *