Według nowych badań z Analiza strategii, Ten Zegarek Apple W ostatnim kwartale zdominował światowy rynek smartwatchy z udziałem 52,5%.
Na drugim miejscu uplasował się Samsung z udziałem 11%, a za nim Garmin z 8,3%. Huawei, OPPO, Xiaomi i inni producenci smartwatchy utrzymali 28,2%.
Apple wysłało aż 9,5 miliona sztuk Różne zegarki Apple modeli w drugim kwartale 2021 r., co oznacza wzrost o 46% rok do roku (r/r) z 6,5 miliona sztuk w drugim kwartale 2020 r. Dla porównania wszyscy pozostali producenci smartwatchów dostarczyli łącznie 8,6 miliona sztuk.
Udział Apple w rynku nie zmienił się znacząco między drugim kwartałem 2020 r. a drugim kwartałem 2021 r., spadając zaledwie o 0,3%.
Ogólnoświatowy rynek smartwatchów wzrósł o 47%, z 12,3 mln sztuk sprzedanych w drugim kwartale 2020 r. do 18,1 mln sztuk w drugim kwartale 2021 r., przy czym wolumeny wysyłek osiągnęły liczby sprzed pandemii. W miarę jak urządzenia do noszenia zyskują na popularności, a świat powoli odzyskuje siły po dewastacji wywołanej przez COVID-19, rynek smartwatchów zaczyna patrzeć w przyszłość.
Apple nie ma zamiaru w najbliższym czasie przekazać kawałka smartwatcha, z Nowa seria zegarków Apple 7 Są remisowani na wrześniową premierę.
Mówi się, że następny zegarek Apple Watch zostanie po raz pierwszy przeprojektowany od 2015 roku, a Szybszy procesor, technologia ultra szerokopasmowa, I płaskie krawędzie, I również Jest trochę większy niż wcześniej.
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.