Apple kieruje reklamy na reżysera niezależnego zamiast znaku towarowego „Apple-Man” w tytule filmu

Apple kieruje reklamy na reżysera niezależnego zamiast znaku towarowego „Apple-Man” w tytule filmu

Apple jest niezadowolony z tytułu „Apple-Man”, który reżyser filmów niezależnych Vasyl Moskalenko planuje wykorzystać w filmie komediowym, który jest w fazie rozwoju, a firma z Cupertino sprzeciwia się zgłoszeniu znaku towarowego Moskalenko „Apple-Man”. (przez iPhone w Kanadzie).


Moskalenko w 2020 roku uruchomił a udany projekt na Kickstarterze za „Apple-Man”, komediowy film akcji, opowiadający o po części ludzkim, po części superbohaterze z jabłkami, który potrafi lewitować jabłka, a teraz, gdy film jest w postprodukcji, Apple ma problem z nazwą „Apple-Man”. W filmie na YouTube Moskalenko wyjaśnia, że ​​Apple sprzeciwił się znakowi towarowemu Apple-Man i „zainicjował postępowanie sądowe”, wysyłając mu 467-stronicowy dokument „pełny prawniczej terminologii”.

„Mój film nie ma nic wspólnego z korporacją Apple” – mówi w filmie Moskalenko. „Nigdy nie wspomniałem nic o MacBookach, iPhone’ach, iPadach i tak dalej. Ani jednego słowa”. Moskalenko mówi, że jego film jest o jabłkach, „owocach”. Wygląda na to, że Apple obawia się, że konsumenci pomyślą, że „Apple-Man” jest powiązany lub zatwierdzony przez Apple.

W apelu do Apple Moskalenko mówi, że „nie ma nic poza szacunkiem” dla firmy, a jego film nie jest w żaden sposób związany z iPhone, MacBooki lub inne produkty Apple.

Szanowna firma Apple, rozumiem, że chcesz chronić swoją firmę i swój produkt przed wszelkimi negatywnymi skutkami w jakikolwiek możliwy sposób, ale w żadnym wypadku nie mam zamiaru zaszkodzić Twojej marce moim filmem. Z tą produkcją nie ma żadnych negatywnych skojarzeń ani negatywnych skojarzeń.

I z przyjemnością przekażę wam ostatnie cięcie, abyście sami osądzili. Nie zamierzam produkować telefonów komórkowych, komputerów, oprogramowania, niczego, co mogłoby być uważane za sprzeczne z twoją marką. Chcę tylko zrobić film komediowy o superbohaterze z super mocą, która jest powiązana z ulubionymi owocami wszystkich.

Moskalenko mówi, że jest „otwarty na wszelkie negocjacje” i ma nadzieję, że uda mu się dojść do porozumienia z Apple. Powiedział też ‌iPhone‌ w Kanadzie że martwi się, że będzie musiał wydać pieniądze z Kickstartera na sprawy sądowe.

READ  Praktyczne: zmiany i funkcje systemu iOS 15.2 beta 2 [Video]

W przypadku odmowy rejestracji jego znaku towarowego Moskalenko obawia się również, że Apple będzie mógł zażądać usunięcia filmu po jego premierze. „Właściwie to wygląda na zastraszanie znaków towarowych” – powiedział do ‌iPhone‌ w Kanadzie.

Apple zaangażowało się w inne poważne spory dotyczące znaków towarowych dotyczące projektów, które wydają się mieć niewielki związek z firmą. W zeszłym roku Apple przeciwko znakowi towarowemu Prepear, ponieważ logo w kształcie gruszki za bardzo przypominało własne logo Apple. Prepear i Apple były w stanie rozwiązać problem po tym, jak Prepear wprowadził drobne poprawki do wzoru liścia niedźwiedzia.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *