Wśród większych firm opony z otwartymi modelami są obecnie rzadkością, ale wiele głównych marek rowerowych w przeszłości stworzyło kilka otwartych modeli — szczególnie na mniejsze rynki lub w celu szybkiego reagowania na nowe klasy. Myśleć „Człowieku, w tym roku fatbike eksplodują, nasi dealerzy potrzebują nas, abyśmy szybko dostarczyli fatbike!”
Ktoś w komentarzach pytał Kursy Quest Kras Niedawno zdaliśmy sobie sprawę, że to opona Agogo FM-M06 my Widziałem w Tajpej w 2018 roku. To rower 130 mm z dość progresywną geometrią jak na model otwarty, zwłaszcza jak na standardy 2018.
Istnieje wiele firm, które marki, sprzedają i wspierają rynek wtórny takich rowerów. SzukajA RytmA drinkA ewoluowałwszyscy chcą robić zakupy na tych samych stronach katalogu, ale czy to oznacza, że należy się z tego kpić, czy po prostu nie jest to przyzwoita wartość?
Z drugiej strony wiele marek rowerowych podaje większą kontrolę projektu, wgląd w jakość, natychmiastową interwencję w problemach i możliwość zwiększenia wydajności swoich motocykli jako powody, dla których nie odblokowują modeli. Niektórzy inwestują nawet we własne elektrownie węglowe. Idąc dalej, są marki takie jak antytoksynaA Nadzieja na technologięA Rowery AthertonA Jesteśmy jedną łodziąA Partyzancki uroka tym bardziej budowali swoją manufakturę lokalnie.
Co myślisz o otwartych ramkach? Czy jeździsz jednym?
„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”