Księżna Sussex wprowadziła na rynek nową, lifestylową markę American Riviera Orchard.
Niespodziewane odkrycie nastąpiło w czwartek wraz z nowym kontem na Instagramie i stroną internetową z kilkoma szczegółami.
Meghan zamknęła swoją poprzednią markę, The Tig, po zaręczynach z księciem Sussex.
Od czasu rezygnacji z oficjalnych obowiązków królewskich zaangażowała się w projekty medialne, z których wiele jest skierowanych do kobiet.
Niewiele jest szczegółów na temat nowej marki.
Na koncie American Riviera Orchard na Instagramie można zobaczyć krótki, ziarnisty film przedstawiający ręce układające kwiaty, Meghan mieszającą miskę w kuchni oraz kobietę w sukni balowej stojącą na końcu długiego korytarza.
Na stronie znajduje się logo marki oraz prośba o zapisanie się na listę oczekujących.
W sekcji biografii konta na Instagramie, które ma już dziesiątki tysięcy obserwujących, widnieje po prostu informacja „Przez Meghan, księżna Sussex” i „Założona w 2024 r.”.
Jej oficjalne konto na Instagramie nie jest aktualizowane.
Część Kalifornii, w której mieszkają Meghan, książę Harry i ich dzieci, często nazywana jest „Amerykańską Riwierą”.
Amerykańskie media podały, że rozpatrywany jest wniosek o znak towarowy „American Riviera Orchard”, w którym podano, że marka planuje sprzedawać artykuły gospodarstwa domowego, takie jak przybory kuchenne i ściereczki kuchenne, a także żywność konserwowaną, taką jak galaretki.
Aplikacja wspomina także o książkach kucharskich.
42-letnia była gwiazda „Suits” zyskała niedawno sławę w USA.
„Gracz. Introwertyk. Rozwiązujący problemy. Twórca. Myśliciel. Przez całe życie ewangelista żywności. Orędownik alkoholu.”