Nowa piosenka Shakiry uderzająca w byłego chłopaka Gerarda Pique i jego nową prasę rozprzestrzeniła się w hiszpańskich mediach społecznościowych lotem błyskawicy w tym tygodniu, co skłoniło niektóre z najbardziej znanych marek na świecie do kibicowania jej.
45-letni Kolumbijczykingera Piosenka bez tytułu z DJ BizarrapShakira: The Buzz Music Sessions Cz. 53”, trafił do internetu w czwartek, Bicie rekordów YouTube’a Najczęściej odtwarzana nowa latynoska piosenka w historii platformy. Hiszpańska piosenka jest bezpośrednim, bezpośrednim wypaleniem Pique, jej 35-letniego partnera od ponad dekady i ojca jej dwójki dzieci. Zasadniczo jest dramat, a potem jest nowa piosenka Shakiry, która jest dramatem o sterydach.
W piosence Shakira wymienia Pique, byłego hiszpańskiego piłkarza FC Barcelona, debiutanta, który nie mógł sobie poradzić z wilkiem takim jak ona. Z tego powodu piosenkarka twierdzi, że jej były mąż jest z dziewczyną, która wygląda tak samo jak on. W tym przypadku jest to 23-letnia Clara Xia, która również nie unika gniewu Shakiry. Chociaż Shakira nie odnosi się bezpośrednio do niej po imieniu, śpiewa, że Piqué wymienił Rolexa na zegarek Casio i Ferrari na Renault Twingo.
„Jest jeden krok od miłości i nienawiści. Posłuchaj mnie, nie wracaj tutaj”, śpiewa Shakira. „Zero niechęci, kochanie. Życzę ci wszystkiego najlepszego z moim rzekomym następcą.
Brands szybko zauważył, że piosenka rozpowszechniła się w głównym nurcie w Hiszpanii i szybko dołączył do rozmowy, cytując zapadające w pamięć słowa piosenki i zmieniając jej przeznaczenie w memach, reklamach produktów i nie tylko. Hiszpański marketer Itziar Oltra Zebrano obszerny temat Na Twitterze z wzmiankami. Niektóre posty społecznościowe próbowały zażartować, ale nie trafiły w sedno, podczas gdy inne rozśmieszyły mnie na głos.
„Las mujeres ya no lloran, las mujeres facturan” lub „Kobiety już nie płaczą, wysyłają rachunki” w celu promocji Pchli worek Na Amazon Prime w Hiszpanii. Hiszpańska Ikea również zainspirowała się tą piosenką i wykorzystała ją do promocji swoich pudełek na akta za 0,50 euro, które są, Boże, dotykowe.
Kliknij, aby przejrzeć niektóre z najzabawniejszych i najzabawniejszych postów społecznościowych marek, które są orędownikami królowej „biodra nie kłamią”, takich jak Netflix, Lidl, Google, Marvel i Casio.
„Gracz. Introwertyk. Rozwiązujący problemy. Twórca. Myśliciel. Przez całe życie ewangelista żywności. Orędownik alkoholu.”