„To świetna okazja do nawiązania współpracy przy wspólnym rozwiązaniu programowym dla naszych przyszłych potrzeb”, mówi International Bridge Management Director.
Kontrakt o wartości 9,3 miliona dolarów obejmie modernizację systemów poboru opłat na dwóch międzynarodowych przeprawach mostowych na granicach Ontario i Michigan, w tym Sault Ste. Międzynarodowy most Marii.
Potencjalne korzyści ze zaktualizowanego systemu opłat obejmują obniżenie kosztów, aktualizacje technologii i lepszą obsługę klienta, napisano w komunikacie prasowym International Bridge Management.
Oto pełny tekst komunikatu:
Dwunarodowe partnerstwo przyznało niedawno kontrakt na aktualizację systemów opłat drogowych trzem operatorom mostów na dwóch międzynarodowych przeprawach mostowych na granicy Ontario i Michigan.
Kontrakt o wartości 9,3 miliona dolarów pokryje modernizację istniejącego systemu opłat Sault Ste. Marie International Bridge, który łączy się z Sault Ste. Mary, Michigan, z Sault Ste. Marie w prowincji Ontario oraz most Blue Water, który łączy Port Huron w stanie Michigan z Sarnią w prowincji Ontario. Kontrakt dwunarodowego partnerstwa będzie zarządzany przez International Bridge Management (IBA) na podstawie umowy pomiędzy IBA, Michigan Department of Transportation (MDOT) i Federal Bridge Corporation Limited (FBCL).
Kierowana przez dwunarodowy zespół dostawców, główna grupa wykonawców IBI wdroży bezpłatny system po amerykańskiej i kanadyjskiej stronie mostów Blue Water Bridge i Sault Ste. Marie International Bridge, zapewniająca wsparcie operacyjne i konserwacyjne do 10 lat w zakresie usług oprogramowania graficznego.
„To świetna okazja do nawiązania współpracy przy wspólnym rozwiązaniu programowym, które spełni nasze przyszłe potrzeby” – powiedział Peter Pettinen, dyrektor IBA Bridge. „Co więcej, zaszczytem dla IBA, w ramach naszych trwających dwustronnych partnerstw, jest współpraca z Blue Water Bridge i FBCL w ramach tej umowy i zarządzanie umową w imieniu wszystkich trzech operatorów mostowych”.
Koszty kontraktu zostaną po równo podzielone między IBA, MDOT i FBCL, Koronę Koronną Kanady, będącą w całości własnością rządu kanadyjskiego. Poprzez radę dyrektorów International Bridge jest zarządzana jako wspólne przedsięwzięcie pomiędzy FBCL i MDOT. Amerykańska część Blue Water Bridge jest częścią stanu Michigan.
„Od nowej i zaktualizowanej technologicznie platformy oczekujemy większej elastyczności rozwiązań w zakresie płatności, terminowego zarządzania urządzeniami w systemie oraz zwiększonej dokładności i niezawodności” – powiedziała Natalie Kinloch, dyrektor generalna FBCL. . „Musimy osiągnąć wydajność przy użyciu wspólnej platformy z mostami naszych partnerów. ”
Koszt zaprojektowania i wdrożenia systemu przypadający na każdego operatora mostu w przeliczeniu na lokalizację szacuje się na około 1,9 miliona USD.
Oprócz oszczędności kosztów, operatorzy mostów oczekują innych korzyści z nowego systemu poboru opłat.
„Jesteśmy podekscytowani możliwościami oferowanymi przez nowe technologie graficzne” – powiedziała Amy Wayne Vanhoek, kierownik ds. mostów w MDOT w Bluewater Bridge. „Możemy zobaczyć dodanie technologii transpondera do pasów poboru opłat, ulepszone opcje obsługi klienta online i nowe opcje płatności dla klientów. ”
Urzędnicy na mostach International i Blue Water przewidują jeden rok na zaprojektowanie, budowę i wdrożenie bezpłatnego rozwiązania IBI. Obecna umowa systemu opłat obejmująca IBA i Blue Water Bridge (MDOT) wygasa w sierpniu 2022 roku.
„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”