Pro robi żwir dzięki nowej kierownicy i mostkowi Discover

Pro robi żwir dzięki nowej kierownicy i mostkowi Discover

Pro, marka komponentów Shimano, znajduje nowy sposób na aerodynamikę w terenie. Kierownica Pro Discover Aero Carbon, identyczna z mostkiem Discover Stem 10, ma łączyć komfort i prędkość z kombinacją poszerzenia i odchylenia.

Kierownica Pro Discover Aero Carbon

W nowym wydaniu Pro zapewnia kierownicom Discover przesunięcie do przodu o cztery stopnie. Marka wyjaśnia, że ​​zapewnia to wygodną pozycję do jazdy na nawierzchniach, jednocześnie zachęcając lub umożliwiając bardziej aerodynamiczną pozycję do jazdy na masce.

To przednie wygięcie o czystym wyglądzie łączy w sobie niektóre z bardziej nowoczesnych funkcji szutrowych, takie jak 12-stopniowe poszerzenie zapewniające wygodę podczas upadków i wbudowany spadek o 100 mm. Batony są dostępne w szerokościach 40 cm, 42 cm lub 44 cm i zaczynają się od 265 g.

W kierownicy Discover Aero zastosowano jednokierunkowe włókno węglowe T700. Materiał ten pozwala marce na wykonanie ciekawych kształtów. Zaokrąglone rurki dropu sięgają szerokiego pokładu z cienkim profilem przednim i mocno wyrzeźbioną górną częścią. Są wyraźnie zaprojektowane tak, aby płynnie przechodzić od osłon, taśmy kierownicy do powierzchni zacisku przy minimalnej zmianie wysokości. Prawdopodobnie pozwala to na większą liczbę pozycji rąk podczas długich szutrowych epopei.

W posunięciu, które zostanie przyjęte z zadowoleniem zarówno przez mechaników domowych, jak i pracowników sklepów rowerowych, Pro zapewnia miejsce na kable, przewody i obudowę hamulca, które można poprowadzić pod kierownicą. Tam są chronione przed wiatrem i nie ma chaosu związanego z wewnętrznym prowadzeniem ich przez szyny.

Pro robi żwir dzięki nowej kierownicy i mostkowi Discover

Mostek Pro Discover 10

Pro integruje kierownicę z mostkiem, aby umożliwić częściowo wewnętrzne sterowanie. Mostek Pro Discover 10 ma konstrukcję odchylaną o +/- 10 stopni i jest dostępny w długościach od 60 mm do 120 mm w odstępach co 10 mm. Wykorzystuje aluminiowy korpus i klips 31,8 mm pasujący do pasków Discover. Pro twierdzi, że jest kompatybilny z elektronicznymi przewodami zmiany biegów, więc nadal można używać zupełnie nowej grupy sprzętowej Shimano GRX Di2.

READ  Tencent i Sony Interactive Entertainment wspólnie nabyły 30,34 procent FromSoftware

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *