American Riviera Orchard: Meghan wprowadza na rynek nową, zaskakującą markę lifestylową

American Riviera Orchard: Meghan wprowadza na rynek nową, zaskakującą markę lifestylową

Skomentuj zdjęcie,

Niewiele wiadomo o nowej marce

Księżna Sussex wprowadziła na rynek nową, lifestylową markę American Riviera Orchard.

Niespodziewane odkrycie nastąpiło w czwartek wraz z nowym kontem na Instagramie i stroną internetową z kilkoma szczegółami.

Meghan zamknęła swoją poprzednią markę, The Tig, po zaręczynach z księciem Sussex.

Od czasu rezygnacji z oficjalnych obowiązków królewskich zaangażowała się w projekty medialne, z których wiele jest skierowanych do kobiet.

Niewiele jest szczegółów na temat nowej marki.

Na koncie American Riviera Orchard na Instagramie można zobaczyć krótki, ziarnisty film przedstawiający ręce układające kwiaty, Meghan mieszającą miskę w kuchni oraz kobietę w sukni balowej stojącą na końcu długiego korytarza.

Na stronie znajduje się logo marki oraz prośba o zapisanie się na listę oczekujących.

W sekcji biografii konta na Instagramie, które ma już dziesiątki tysięcy obserwujących, widnieje po prostu informacja „Przez Meghan, księżna Sussex” i „Założona w 2024 r.”.

Wyjaśnienie wideo,

Obejrzyj: „Większość znęcania się i molestowania, jakich doświadczyłam… miała miejsce, gdy byłam w ciąży”

Jej oficjalne konto na Instagramie nie jest aktualizowane.

Część Kalifornii, w której mieszkają Meghan, książę Harry i ich dzieci, często nazywana jest „Amerykańską Riwierą”.

Amerykańskie media podały, że rozpatrywany jest wniosek o znak towarowy „American Riviera Orchard”, w którym podano, że marka planuje sprzedawać artykuły gospodarstwa domowego, takie jak przybory kuchenne i ściereczki kuchenne, a także żywność konserwowaną, taką jak galaretki.

Aplikacja wspomina także o książkach kucharskich.

42-letnia była gwiazda „Suits” zyskała niedawno sławę w USA.

READ  Rankingi mocy dla „RuPaul's Drag Race UK”, sezon 5, odcinek 10: Następną brytyjską gwiazdą „Drag Race” jest…

Luna Nunez

"Gracz. Introwertyk. Rozwiązujący problemy. Twórca. Myśliciel. Przez całe życie ewangelista żywności. Orędownik alkoholu."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *