Taylor Swift-Mania ożywia niektóre restauracje w Okanagan – West Kelowna News

Taylor Swift-Mania ożywia niektóre restauracje w Okanagan – West Kelowna News

Restauracje w Kelowna i West Kelowna czerpią ze schematu ligi NFL, wykorzystując Taylor Swift-Mania jako sposób na zwiększenie sprzedaży w borykającym się z trudnościami sektorze hotelarsko-gastronomicznym.

Kiedy zwycięstwa są nieliczne i zdarzają się rzadko, zabierzesz je tam, gdzie możesz je zdobyć. Takie jest odczucie wielu restauracji i lokali w okolicy Kelowna, jeśli chodzi o zjawisko organizowania wydarzeń tematycznych związanych z międzynarodową gwiazdą popu.

„Widzieliśmy, jak robiło to kilka innych lokalnych lokalizacji i słyszeliśmy, że niektóre zostały wyprzedane, na przykład cztery lub pięć wieczorów tematycznych. Spróbowaliśmy i wyprzedaliśmy naszą własną przestrzeń na sześćdziesiąt osób” – powiedziała Emily Scott-Wilde , kierownik ds. marketingu w winnicy Mt. Boucherie Estate. i musieliśmy stworzyć listę oczekujących.

Po wyprzedanym wydarzeniu Mt. 13 lutego Boucherie Estate Winery wyświetliło film z koncertu Swifta „Eras Tour” podczas wydarzenia dla wszystkich grup wiekowych na dużym ekranie w jadalni.

Popularność piosenkarki wzrosła w ostatnich miesiącach, częściowo dzięki jej związkom z mistrzem Super Bowl i mistrzem Kansas City Chiefs Travisem Kelce, a raporty sugerują, że jej obecność w lidze wygenerowała przychody przekraczające 500 milionów dolarów. Tylko do NFL.

Według winnicy Mt.Boucherie Estate, Red Bird Brewing, OK Corral Cabaret, Just Peachy i Kelowna Curling Club to kilka innych lokali, które wykorzystały szum wokół Swifta do organizowania specjalnych wydarzeń i promocji.

„Bez względu na to, co myślisz o Taylor Swift, nie ma wątpliwości, że jej znaczenie kulturowe dało nam bardzo potrzebną okazję do gromadzenia ludzi w restauracjach i innych miejscach oraz dołożenia wszelkich starań, aby utrzymać biznes w miarę zdrowy, szczególnie w okresie poza sezonem” – powiedział dyrektor generalny Mt. Boucherie Craig McCulloch.

Ze względu na popularność wydarzenia winnica Mt Boucherie Estate zaczęła już planować drugą randkę, aby sprostać zapotrzebowaniu na wydarzenia skupione wokół muzyki Swifta.

„Ostatecznie postrzegamy sukces marketingu restauracji jako identyfikowanie potrzeb publicznych i zaspokajanie ich na swój własny, niepowtarzalny sposób” – powiedział Scott Wild.

„Jeśli Taylor Swift jest osobą lub rzeczą, która umożliwia ludziom spotykanie się, wypicie kieliszka wina i przekąskę, wspieranie lokalnych firm i społeczności oraz dobrą zabawę, to postrzegamy to jako ogół wygrać.” Zwycięża.”

Luna Nunez

"Gracz. Introwertyk. Rozwiązujący problemy. Twórca. Myśliciel. Przez całe życie ewangelista żywności. Orędownik alkoholu."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *