Twórcy Call of Duty zajmą się „dobieraniem graczy w oparciu o umiejętności” w długiej aktualizacji

Twórcy Call of Duty zajmą się „dobieraniem graczy w oparciu o umiejętności” w długiej aktualizacji

Dobieranie graczy oparte na umiejętnościach w Call of Duty jest zawsze kontrowersyjnym tematem, a jesienią ubiegłego roku zespoły odpowiedzialne za wciąż dominującą serię strzelanek Activision Obiecał, że będzie bardziej otwarty w kwestii dopasowywania graczy do siebie W grach Call of Duty Modern Warfare 3. W Nowy blog szczegółowo wyjaśnia problemwygląda na to, że zespół Call of Duty ma nadzieję rozwiać pierwszą skargę graczy dotyczącą głównego trybu gry wieloosobowej i wyjaśnić, jak faktycznie działa dobieranie graczy.

Jeden z najważniejszych wniosków z najnowszego bloga Call of Duty: dobieranie graczy w grach wieloosobowych może nie działać tak, jak myślisz.

„Największym priorytetem w dobieraniu graczy w trybie wieloosobowym jest zapewnienie naszym graczom przyjemnych wrażeń” – stwierdzili twórcy w obszernym omówieniu sposobu podziału graczy na drużyny w grach online.

„Często postrzegamy społeczność nazywającą nasz system dobierania graczy «dobieraniem graczy opartym na umiejętnościach»”. Call of Duty uważa umiejętności (a dokładniej wyniki gracza) za element, tak jak robi to większość firm w branży, ale umiejętności nie są zmienną, powiedzieli deweloperzy. Dominujący. „Bierzemy pod uwagę kilka czynników i traktujemy je priorytetowo, tworząc lobbing”.

Twórcy twierdzą, że na czynniki te wpływa komunikacja („najważniejszy i najważniejszy czynnik w procesie dobierania graczy”) oraz czas potrzebny na dopasowanie. I tak, umiejętności są elementem kryteriów dobierania graczy, podobnie jak różnorodność playlist, zapewniająca graczom dostęp do różnorodnych map i trybów.

Ponieważ gracze prawdopodobnie mają ogólną wiedzę na temat wpływu połączenia i czasu na dobieranie graczy, prawdopodobnie najbardziej pouczającym spostrzeżeniem będzie to, jak twórcy Call of Duty definiują umiejętności.

Według twórców umiejętności są określane na podstawie ogólnej wydajności gracza, biorąc pod uwagę zabójstwa, śmierć, zwycięstwa, porażki, wybór trybu i ostatnie mecze jako ogólny wskaźnik we wszystkich rozgrywkach wieloosobowych. „To płynny licznik, który stale się aktualizuje i wchodzi w interakcję z Twoją grą” – twierdzą twórcy. „Umiejętności są czynnikiem nie tylko w dopasowywaniu graczy do właściwych wrogów, ale także w znajdowaniu członków drużyny”.

Te definicje umiejętności zostały wdrożone w jakiejś formie na początku Call of Duty część 4 Modern Warfare„Aby zapewnić naszym graczom możliwie najlepsze doświadczenia, wymagane jest ciągłe doskonalenie” – mówią twórcy, zauważając, że „aby zapewnić naszym graczom możliwie najlepsze doświadczenia, wymagane jest ciągłe doskonalenie”.

„Wykorzystujemy wyniki graczy, aby mieć pewność, że różnica między najbardziej uzdolnionym graczem w lobby a najmniej uzdolnionym graczem w lobby nie jest tak duża, aby gracze mieli wrażenie, że ich mecz to strata czasu” – mówią twórcy. „Nasze dane dotyczące wyników zawodników wyraźnie wskazują, że uwzględnienie umiejętności w… Wezwanie do służbyDobieranie graczy w trybie wieloosobowym (w obecnym kształcie) zwiększa różnorodność wyników, przed którymi stają gracze na wszystkich poziomach umiejętności. Innymi słowy, wszyscy gracze (niezależnie od poziomu umiejętności) z większym prawdopodobieństwem doświadczają zwycięstw i porażek w sposób bardziej proporcjonalny.

Niektórzy długoletni gracze i streamerzy Call of Duty wycofali się z dobierania graczy opartego na umiejętnościach, szczególnie w trybach swobodnej lub szybkiej gry. Mówią, że sprawia to, że mecze są zbyt konkurencyjne (lub „spocone”) i odbiera radość z pokonania słabszej drużyny przeciwnej.

Twórcy twierdzą, że dane pokazują, że nisko wykwalifikowani gracze są bardziej skłonni do opuszczenia meczów (lub całkowitego zaprzestania gry), jeśli „ciągle przegrywają”. Posiadanie mniejszej liczby graczy oznacza mniejsze pule graczy, którzy mogą konkurować z innymi, i mniejszą różnicę w umiejętnościach. „Ostatecznie, gdy wysoko wykwalifikowani gracze pozostają tylko dlatego, że mniej wykwalifikowani gracze wycofują się z frustracji, efektem jest ogólnie gorszy ekosystem dla wszystkich” – twierdzą twórcy.

Dodają: „Wiemy również, że wielu wysoko wykwalifikowanych graczy pragnie bardziej zróżnicowanego doświadczenia, ale często odnosi wrażenie, że lobby skupia na nich najwięcej wysiłku. Wyraźnie usłyszeliśmy te opinie i będziemy nadal testować i badać skuteczne sposoby rozwiązania tych problemów .

W często zadawanych pytaniach dołączonych do bloga twórcy omawiają także niektóre powtarzające się założenia i błędne przekonania na temat działania dobierania graczy w trybie wieloosobowym Call of Duty. Mówią, że udział gracza (czas gry) nie jest brany pod uwagę w procesie dobierania graczy. Powiedzieli również, że wydawanie pieniędzy w Call of Duty nie wpływa na to, jak gracze są dopasowywani do innych, ani nie wpływa na ich status „Partnera” lub „Twórcy”.

Zespół Call of Duty twierdzi również, że nie planuje usuwać pomiaru umiejętności jako czynnika przy dobieraniu graczy ani nie daje graczom możliwości rezygnacji z algorytmu dobierania graczy.

Czas pokaże, czy to wyjaśnienie zadowoli graczy Call of Duty, którzy narzekają na eksplozje, „spocone” lobby lub manipulacje przy zaangażowaniu. Jednak gracze, którzy szukają lepszego wglądu w to, jak dopasowują się do siebie, w oparciu o umiejętności i nie tylko, warto przeczytać i rozważyć przed następnym meczem.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *