Pierwsze spojrzenie: Giant aktualizuje swoją podstawową wersję z pełnym zawieszeniem

Pierwsze spojrzenie: Giant aktualizuje swoją podstawową wersję z pełnym zawieszeniem

Giant wypuścił nową wersję swojego podstawowego roweru z pełnym zawieszeniem, Stance. Rower porusza się na oponach 27,5 lub 29 cali i ma bardziej agresywną geometrię niż stara wersja. Kąt główki ramy zmniejszył się o dwa stopnie do 65,5 stopnia, a kąt rury podsiodłowej wzrósł do 76,6 stopnia. Ta zaktualizowana wersja ma również nieco większy skok niż jej poprzedniczka, aż do 125 mm, a cały pakiet jest połączony z widelcem Crest 140 mm firmy Giant.

Ceny i dostępność nie zostały jeszcze ogłoszone, ale spodziewamy się ceny przyjaznej dla budżetu.

Szczegóły pozycji
• Ramka aluminiowa
• Koła 27,5-calowe lub 29-calowe
• Widelec 140 mm
• Kąt główki 65,5 stopnia
• Kąt siedziska wynosi 76,5 stopnia
• Zasięg 415-500 mm
• Podpory łańcucha 440 mm
• Ceny i dostępność nie zostały jeszcze ogłoszone
Giant-bikes.com

Stance jest wyposażony w jednoosiowy system wiązania Flexpoint firmy Giant. Ta konstrukcja zmniejsza wagę poprzez usunięcie dolnego łącznika wahacza i sworznia, zastępując te o kontrolowanym flexie na przecięciu sztycy i tarczy.

Ten rower wydaje się odświeżająco prosty w branży, która często wydaje się bardziej skomplikowana, niż powinna. Doceniam bardzo usprawniony proces podejmowania decyzji w przypadku tego roweru, jego kolory i zestaw konstrukcyjny, a także względną dostępność, którą spodziewam się zobaczyć po ogłoszeniu cen.

zdjęcie

Inżynieria

Wygląda na to, że geometria otrzymała odpowiednią aktualizację. Stara wersja Stance’a wydawała się nieco opóźniona ze względu na stosunkowo duży kąt główki ramy, luźny kąt rury podsiodłowej i krótki zasięg. Wszystko to się zmieniło. Teraz motocykl wydaje się być w dobrym stanie pod każdym względem.

Flexpoint, gotowy na FlexAction.

Jest tu mnóstwo gigantycznych gadżetów.

Zestawy do budowania

Gama Stance jest stosunkowo prosta: dwa rozmiary kół i dwa zestawy konstrukcyjne dla każdego. Oprócz widelca Giant Crest wszystkie zestawy konstrukcyjne korzystają również z amortyzatora Suntour Raidon i kilku wewnętrznych produktów Giant: mostka, kierownicy, kół, siodełka i przełącznika stykowego sztycy regulowanej, który jest specyficzny dla ram o rozmiarze do 170 mm.

READ  Rozpoczęcie sezonu rejsów w Kolumbii Brytyjskiej zostało opóźnione, ponieważ pierwszy planowany przylot do Victorii został odwołany

Jeśli chodzi o ceny i dostępność w Ameryce Północnej, nie zostało to ogłoszone. (Wiem, że to mogą być najważniejsze pytania. Przepraszam.) Starsza wersja Stance 1 została sprzedana za 2100 dolarów, a Stance 2 za 1700 dolarów, więc mam nadzieję, że nowa wersja nie odejdzie zbytnio od tego dodatkowego portfela… przyjazne numery.

zdjęcie

Pozycja 291

Stance 28 1 to nieco droższy model 29er, dostępny w jednym kolorze „Metallic Black”. Jest wyposażony w układ napędowy SRAM SX, hamulce Shimano MT420 i kilka innych bardzo drobnych szczegółów, ale te dwa modele są znacznie bardziej podobne niż różne.

zdjęcie

Pozycja 292

Stance 29 2 to opcja na poziomie podstawowym i jest prawie taka sama jak Stance, ale jak sama nazwa wskazuje, nie dodana Stance ma mniejsze koła. Stance/Stance 2 jest wyposażony w grupę osprzętu Shimano Cue i opcje kolorystyczne „Black Diamond” i „Misty Forest”.


Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *