W tym odcinku Game Informer Show, Alex wraca z Tokio, aby podzielić się wszystkim, czego dowiedział się o Armored Core VI z Rubicon fires, jak to było współtworzyć swoją pierwszą historię z okładki ze starszym zastępcą redaktora Blake’em Hesterem i czym Armored Core różni się od ostatnich wydań FromSoftware. Następnie załoga nurkuje Gra detektywistyczna Recenzja Final Fantasy XVI, podczas której Wesley mówi, że gra zawiera jego ulubiony moment z długoletniej serii. Na koniec Marcus i Charles rozmawiają o Dordogne, wspaniałej narracyjnej przygodzie z motywem akwareli oraz Stray Gods, stylowej muzycznej grze fabularnej.
Śledź nas w mediach społecznościowych: Alex Van Aken (@pracownik), Marcusa Stewarta (@pracownik), Karola Harta (@pracownik), Wesley LeBlanc (@pracownik)
Game Informer Show to cotygodniowy podcast o grach obejmujący najnowsze wiadomości z gier wideo, tematy branżowe, ekskluzywne ogłoszenia i recenzje. Dołącz do gospodarza Alexa Van Akena W każdy czwartek, aby porozmawiać o swoich ulubionych grach – przeszłych i obecnych – z Gra detektywistyczna Personel, programiści i goście specjalni z całej branży. słucham Podcast Apple’aI Spotifylub Twoja ulubiona aplikacja do podcastów.
Przejdź do znaczników czasu, aby przejść do konkretnego punktu dyskusji:
00:00:00 – Wprowadzenie
00:10:14 — Temat z okładki: Rubicon 6th Armored Basic Fire
00:44:36 — Recenzja Final Fantasy XVI
01:13:03 – Pokaz zaginionych bogów
01:20:45 — Recenzja Dordonii
01:27:21 – sprzątanie